ZALİMLERİN SONU YOK OLUŞTUR EY İSRAİL!
Cuma vaazlarında ve okunan hutbelerde bu hafta imamlarımızın dile getirdiği Kudüs’deki mabedimize yapılan İsrail askerlerinin vahşetini ve katledilen masum şehit bebeğin olayı. Devletimiz masum Filidtinlilerin yanında yer alıyor bizler gibi. Sanırım bizden başkada bu durumu ciddiye alan islam devleti yok gibi. Sadece kuru gürültü koparıp oturuyorlar yerlerine. İsrail vahşeti devam ediyor yine.
Bütün dünya müslümanları birleşiniz! Hakkı kuıkuku tanıyan, insanı duyguları olan hıristiyanlar, museviler, budistler, ataistler vs dünyadaki adaletli, vicdanlı herkesin İsrail devletinin yaptığı katliamlarına karşı koymalı, durdurmalıdır. Güç bizde diyerek oradaki masum insanlara soykırım uygulamak, çocuk çoluk demeden katletmek ne Tevrattaki ayetlere uyar, ne de insanlığınıza. Azmayın; daha da azarsanız Allah’ın sizi nasıl cezalandırdığını bir hatırlayın isterim. İyi niyetli, vicdan sahibi yahudileride ateşe atıyorsunuz. İnancım o ki; size o yurt fazla geldi. Yine yurtsuzlaşmaya doğru ilerliyorsunuz. Gücünüz Allah’tanda büyük değil! Bunu göreceksinzi Türkler sayesinde!!!
Yahudi devleti İsraili yönetenler Türklerin hatırı için vahşet siyasetinden vazgeçmeli. İspanya’da, Avrupa’da uğradığınız zulümlerden sizleri Türkler kurtardı, topraklarını size açarak zalim kralların ve halkların zulminden, soykırımından sizi kurtaran Türklerdir. Aşını paylaşan, ekmeğini bölen, size her türlü imkanları sağlayan Türklere nankörlük yaptığınız için Tanrı’nın gazabına uğrayacaksınız, devletinizden olacak ve yine Türklere muhtaç olacaksınız. Ecdadımızın emaneti kutsal topraklarımızdan, ilk kıblemiz olan Mescidi Aksa’dan elinizi çekiniz!
Ayrıca bizimkilere hatırlatmak istediğim de şu!
Doğu Türkistan kandaşlarımızın, soydaşlarımızın maruz kaldığı Çin devletinin zulüm ve katliamları neden dile getirilmez Filistinlilere arka çıkılırken. Cuma vaazlarında, hutbelerde Doğu Türkistan’ımızın her ramazanda uğradığı Çin devlet terörü neden dile getirilmez? Diyanet İşsleri başkanı veya ymönetimi hiç mi akıllarına getirmez Doğu Türkistan’da, Irak’ın Türk vilayetlerinden olan Kerkük, Musul, Erbil vs şehirlerde yaşayan Türklere yapılan katliamlar (daha geçenlerde bir Türkmen yazarı, lideri katledildi. Siz Diyanetin bu katliamı dillendirdiğini duydunuz mu?) Suriye’de Türkmen Türklerine uygulanan katliamlar ve soy kırımı anlatan vaazlar dinlediniz mi camilerde! Siz ya gafilsiniz, ya da Türk düşmanı, ekmeğini yediğiniz devletin!
Anlamadığım; yer yüzünde sadece İsrail devletinin zulüm ve katliamları varmış gibi davranıp, kendi kanından, soyundan olanları görmezlikten gelmeleri benim kanıma dokunuyor! Bu durum karşısında ister istemez Filistin’e yapılan destekler karşısında bizimde zulüm ve katliama uğrayan soydaşlarımız için söz söyleme hakkımız doğuyor! Allah aşkına Türklerin gördüğü haksızlıkları, hukuksuzlukları görün artık! Sadece bu durumları biz ülkücüler mi dile getireceğiz? Diyanet İsleri başkanı, siz TÜRK değil misiniz? TÜRK’e düşman mısınız? soruları ister istemez aklımıza takılıyor!
Temennim ve Allah’da nasip etmişse; Dr. Sinan OĞAN ülkemize Cumhurbaşkanımız olursa; Türk ve İslam dünyası rahat ve huzur yüzü görür. Allah Türk milletinden yana olanlara yardım etsin, yâr olsun. (Amin)
İsrail barbarlığını ve soy kırım hareketini sonlandıracak Türkler gelecek.
En sonunda Amik ovasına gömüleceksiniz zalim ve terör devleti İsrail!
Tanrı Türkü yarattı!
Neden yarattı bir düşün katil devlet!?
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.