- 240 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
SİYASİ PANORAMA
SİYASİ PANORAMA
Ülke yangın yeri, seçim telaşı var her yerde. Ekonomik darboğaz sarmış dört bir yanımızı. Acı soğan bile tavan yapmış, daha biz ne yapalım? Nereye gidiyor bu pahalılık? Ne kadar daha dayanırız bu pahalılığa? Sabır taşı olsa çatlardı şimdiye. Bizler, inancımız gereği sabırlıyız gene. Ama sabrın da bir sonu vardır elbet. Daha rahat, daha huzurlu ve bolluk içinde bir hayatı hepimiz hak ediyoruz.
Sözü genç beyinlere getirmek istiyorum ülkesine nefret kusan, ülkesini topa tutan. Tek sorunları ülkesindeki hayat pahalılığı ve işsiz olmalarıydı. Bunun için o hayalini kurdukları Avrupa’ya ya da başka ülkelere gitmek için can atıyorlardı. Üzüldüm hem o gençlere, hem de güzel ülkeme. Gençler kendilerince mantıklı karar almış görünüyorlar ama gidecekleri yerler ülkemizden çok da farklı değil. Evet, parasal konuda bizim paramızla arada bir uçurum var. Ama hayat pahalılığı, alım gücünün düşüklüğü inanın dünyanın her ülkesinde mevcut olan bir durum. Kusura bakmayın da kimse sizi güllerle, kırmızı halılarla da karşılamayacak. Burada ne iseniz orada da olacaksınız. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmayacağınızın da bir garantisi yok üstelik.
Peki ya güzel ülkem? Kim cennet vatanı ülkesini bırakıp gitmek ister? Bıçak kemiğe dayandıysa artık, o noktaya ulaşan kimseler gitmek ister. Gitmek çözüm değil gençler, gitmelerine göz yummak çözüm değil sayın yetkililer. Bu ülke doğru ekonomi politikalarıyla dünyayı besleyecek potansiyele sahip. Ama doğru ekonomi politikası lazım, yeni iş alanları lazım, her şeyden önemlisi gençlerimize sahip çıkmak lazım… Başka Türkiye yok.
Giden hiç kimse kolay kolay geri dönmez, bunun bilincinde olarak doğru hamleler yapmamız ve insanımızı o özlemini duyduğu refah dolu, bereket dolu, huzur dolu günlere kavuşturmamız gerekiyor. Bu da ancak üreterek, çalışarak ve doğru adımlar atarak olur.
Siyasiler hep diyor ya, bu seçim çok önemli diye. Evet, bu seçim çok önemli… Bu seçimde vereceğiniz her oy akçe değerinde olacaktır. Ülkenin refahına, kurtuluşuna, ayağa kalkmasına vesile olacak siyasetçilere oy vermemiz, yeniden yüzleri güldürmemiz gerekiyor. Bunun yolu da halkı gerçekten dinlemekten ve anlamaktan geçecektir. Bize düşen de böyle siyasetçileri bulmak olacaktır.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.