- 245 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ONLAR HEPİMİZİN EVLATLARI
ONLAR HEPMİZİN EVLATLARI o karanlık
Onlar kimlerdir onlar rüzgarların esmesiyle dalından kopup sürüklenen yapraklardan farksız olan ve de karanlıklara doğru yol alan onlar evet onlar neden ve niçin böyle bir hayatı yaşamaya itildiler.
O gençlerin attıkları her bir adımlar onlar için kurulmuş bir tuzaktır. İnsanlıktan nasibini almamış olan sözüm ona bazı merhametsiz eller o gençlerin üzerine kara bulut misali çökmektedirler. Kendilerinin yapamadıklarını onlara yaptırmaktan başka hiçbir düşünceleri yoktur.
Hayatın acımasız yollarına kapılıp giden o gençler kendilerine uzanacak sıcak elin özlemiyle yanıp tutuşurlar. Çokları hayat yaşamını bir oyuna dönüştürüp yaşadığı o karanlık hayattan zevk alır. Bazıları da alkolden uyuşturucudan kurtulmanın yollarını aramaktadır. Bizler ise ne yazık ki sokaklara terkedilmiş olan gençlere serseriler esrarkeşler diye hitap ediyoruz.
Ey insanoğlu sen ki evladının yarınını bir düşün nelere doğru yönelecek biz bilemeyiz ki toplum olarak karanlıklar içinde yaşamaya terk edilmiş olan o evlatlara birlikte el ele sahiplenelim her sabahın aydınlığını karanlıklara aydınlıkları da karanlığa dönüştürmeyelim.
Zaman kaybına tahammülü kalmayan o evlatlarımızı bazı işverenlerin onlara kucak açmalı onları alıp yanlarında iş vermeli sıcak bir ortamda oturtmalı onlara o evlatlara baba şefkatı ile yaklaşmalı.
Gün geçmiyor ki o karanlık yaşam neden ardında acı, elem, hüzün bırakarak yoluna devam ediyor yaşadığımız bu dünya bir imtihan mahallidir onlardan bir nebze de olsa ders çıkarmalıyız dinsin artık o göz yaşları.
Analar ve babalar sizlere sesleniyorum evlatlarını sevgiyle ve şefkatle bağrına basmayanlar onları karanlıklara kendi elleriyle atanlar hiç mi bir an olsun onların hasretiyle ciğeriniz yanmıyor.
Karanlıklar içinde bir ışık arayan
O GENÇLER HEPİMİZİN EVLADI
Söz: Mustafa Uz
0546 801 73 99
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.