- 182 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ASLI GÖKDERE.
ASLI GÖKDERE KİMDİR?
Aslı Gökdere, İzmir’de doğdu. Lisans eğitimini Bilgi Üniversitesi’nde, Uluslararası İlişkiler bölümü üzerine tamamladı. Lisans eğitiminin ardından yine Bilgi Üniversitesi’nde, İşletme yüksek lisansı yaptı. Gökdere, akademik hayatına California Üniversitesi Irvinde’da devam ederek, burada Dijital Pazarlama programını bitirdi.
2005 yılına gelindiğinde Aslı Gökdere, kariyerine Genpa’da başladı. Bir sonraki iş deneyimi,Bölge Satış Müdürü olmaktı. Gökdere, bu görevi sırasında internet üzerinden hizmet satmayı ve kullanıcılara ulaşmanın çeşitli yollarını keşfetti.
Aslı Gökdere için dekorasyon, onun daima keyif aldığı bir konu başlığı olmuştu. Kariyerindeki başarılı gelişmeler, onun bu ilgi alanını göz ardı etmesini sağlayamamıştı. Böylelikle başarılı girişimci, kendini dekorasyon alanında bir blog yazarken buldu. Dekorasyon üzerine yerel ve uluslararası fuarları takip etti ve bu sırada dekorasyon alanındaki e-ticaret sitelerindeki gelişmeler dikkatini çekti.
Bir süre sonra Gökdere, blogunda ürün satışı yapmaya başladı. İnsanların ev ihtiyaçlarını internet üzerinden karşılamaya olan ilgisi onu bir girişimcilik fikrine doğru itti. Evinizin Her Şeyi adını verdiği platformu için kolları sıvadı. Fakat piyasaya çıkmaya çok az kala, Ikea’nın bu adı slogan olarak kullanmaya başlaması onun için kötü bir tesadüf oldu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.