- 405 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Aşk
Giden sevgili birçok şey götürür…
Mutluluğunuzu, güveninizi, hayata olan bakışınızı, geleceğinizi, alıp götürür.
Her şeyinizi kaybetmiş bir mecnunsunuzdur artık. Bir tek aşkı bırakır sizde, ne de olsa giden sevgilinin hiçbir işine yaramayacaktır o…
Önceleri, ne yapacağınızı, kime danışacağınızı bilemezsiniz. Bir süre gözyaşı dökersiniz. Belki bir kaç ay, belki bir kaç yıl… Her aynaya baktığınızda biraz daha zayıfladığınızı biraz daha yorulduğunuzu görürsünüz… Ve her an öleceğiniz gelir aklınıza… Bu arada “niye ben” – “neden ben” diye binlerce kez sorarsınız kendinize… Aslında aşkın adaletinin olmadığını da bal gibi bilmektesinizdir… Kaçdefa ilmiği boynunuza geçirdiniz bilmiyorum, fakat o sevgiliyi görememek korkusu, bu sonsuz ayrılık fikrinden de vazgeçirdi sizi…Yeniden aşık olabileceğiniz ihtimali hiçbir zaman olmayacak hayatınızda, her gün yastığınızı ıslatan göz yaşlarınızın
kurumayacağını düşünmek, sonsuz bir ümitsizliğe götürür sizi… Kötü rüyalar bitmeyecek. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak artık… Uzun zamandır okumadığınız, yerlerini unuttuğunuz kitaplarınız ve çoktandır aramadığınız dostlarınız, aklınıza gelmeyecek… Aslında aşkın tanımı da değişmiştir hayatınızda, AŞK; mutluluk değil artık, acı çekmektir size göre…Bu kadar acısına ve bir o kadar hasretine rağmen giden sevgilinin yerine kimseyi koyamayacaksınız… Tek suçlu olmanıza rağmen birçok suçlu arayacaksınız etrafınızda…
Yaşadığınız o kötü günlere rağmen, yine de çok şanslı hissedeceksiniz kendinizi, çünkü sevmenin onuru sizin yüreğinizde hep var olacak…
AŞK, sizinle yeniden anlam kazanacak…
Yüreğimle…
YORUMLAR
Bana göre aşk kalp krizi gibidir, nerede nasıl geleceği veya nasıl gideceği bilinmez kestirilemez ancak, o gelirse de giderse de, değerli şairimin dizelerinde ifade ettiği gibi insanı sarsacak derecede kendini hissettirir ve hatırlatır. Diyor esenlikler diliyorum, Kaleminiz daim ilhamınız bol olsun. Saygı ve sevgilerimle esen kalınız.