SELAMIMI ALMIŞLAR
Selam vermesi sünnet alması ise farzdır.Sünneti ihya ettim belli ki farz alınmış.Dokunmuş olmalı ki benim yazım silinmiş.
Sorun değil kardeşim kulaklara kar suyu.
Uyumayalım dostlar uykunun sonu kuyu.Güneş balçıkla sıvanmaz.Kimse çamura basmaz.Okumadan silinmedi şükür.Bu da beni hiç kasmaz.Baş örtümü -seccademi kimse dolamasın sivri diline.Seçimlerde rant çıkmaz bu böylece biline.Kimsenin eğlencesi değil dini konular.Dindarım diyenlerin yaptıklarını görünce akıla geliyor deli sorular.
Kamuflaj malzemesi değil benim baş örtüm.Seccadem değil asla aymaza uçan halı.Secdem Allah’a benim kula asla değildir.Yazdıklarım asla kimseyi korumak değildir.Cehalet ah cehalet toplumun yüz karası.Tahammülsüzler ise toplumun maskarası.
DNA dan kavrayıp girmesinler portala.Münafığı taş ile cehenneme kovala.Sinsice sokulmasın gözü dönmüş koala.Bir selam daha verdim bakalım kimler almış.Selamı almayanlar toplum dışında kalmış.Etlisi ve sütlüsü sizin olsun kardeşim.Gerçekleri gizleyen aymazlarla benim işim.Sandığın üzerinden kaldıralım örtüyü.İlaçlamak gerekir sinek ,böcek, börtüyü.
YORUMLAR
neneh.
Selam vermesi sünnet alması ise farzdır.Sünneti ihya ettim belli ki farz alınmış.Dokunmuş olmalı ki benim yazım silinmiş.
Sorun değil kardeşim kulaklara kar suyu.
Uyumayalım dostlar uykunun sonu kuyu. Güneş balçıkla sıvanmaz. Kimse çamura basmaz. Okumadan silinmedi şükür. Bu da beni hiç kasmaz. Baş örtümü -seccademi kimse dolamasın sivri diline. Seçimlerde rant çıkmaz bu böylece biline. Kimsenin eğlencesi değil dini konular. Dindarım diyenlerin yaptıklarını görünce akıla geliyor deli sorular.
SELAMIMI ALMIŞLAR YAZISINI OKUDUM. ELİNE DİLİNE SAĞLIK ŞAİRİM....