- 264 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Ertelenen her arzu, yitip giden bulut gibidir..
Yaşamak ; varoluş hikayemizin en görkemlisi, en büyüğü, en önemlisi…
Özümseyerek yaşamak bir sanat aslında. Perdenin arkasından değil gerçeklik sahnesinde yaşamalı insan ne yaşayacaksa…
Yaşamak ; Büyük bir savaştır. Bu savaş ki dost ile düşmanın, vefa ile hüsniyetin birbirine egemen olmaya çalıştığı acımasız mücadeledir .Kimi nereye koyacağımıza , Kime hangi tarafa yer vereceğimizin kararını yine biz vereceğiz.. Yolun doğrusunu kaybolmak pahasına yine biz bulacağız . Herkesin yolu farklı kulvarda olabilir hatta bizide götürmeye çalışabilir ..Hangi yola gideceğimize korkmadan yine kendimiz belirlemeliyiz..
Yaşamak ; İsyan ederek, vazgeçerek değil.düşünerek, hissederek özümsemektir.
Yaşamak ; Zamanı boşa harcayarak heba etmek değil, gerektiğinde korkmak, kaygılanmak gerektiğinde cesaretli davranmak, güçlü olmak ve başarabileceğine inanmaktır.
Zor bi karar olan "Ayakta kalmak için başını alıp gitmemek gerektiğini bilmektir "yaşamak…
Yaşamak ; Devinimdir, enerjidir. Durağan değildir, durağanlık sıkıcıdır.Pas tutan demiri , rüzgarsız yel değirmenini düşünün. Stabil fikirler taşıyan insan bitkisel hayatta demektir. Makinalaşmıştır, kendisine verilen görevi moda mod yerine getiriyordur.
Oysa yaşamak bu yangın yerinde ödev değil, yeni bir icat kadar heyecan vericidir.
Belleğimize yapışan cansız bir kavram değil günden güne değişebilen, yeşeren çoğalan, yön değiştiren, içinde nice heyecanlar barındıran bir büyük uğraştır yaşamak.
Yaşamak ; ömür tüketmek , değil, çabalamak, huzuru inşa etmek , insanlarda tebessümü yeniden inşa etmenin projesini çizmektir ..
Yaşamak ; Güzelliklerden de zorluklardan da pay almak demektir. Çok özveri, biraz isyan, enn çok emektir…
Dağın yeri asırlarca değişmez varoluş kaidesi budur zaten.. Hareketsiz, tembel insan da böyledir. Olduğu yerde kalmak yaşama aykırıdır.
Yaşamak ; Değişmek, gelişmek ,çevreyi , doğayı, olup biteni yeniden gözden geçirmektir. Yeni bir yol açmak, karar vermektir. Sorgulamaktır..
Yaşamak ; Gerekli olduğunu unutmamaktır. Ömür demini aldıktan sonra tüm bunları öğrenmek geç kalmaktır .. Emekli olmaya ertelediğimiz planları beklemeksizin her anın değerini bilerek dolu dolu yaşayarak gerçekleştirmeliyiz.”
Ve yaşamak SEVEBİLMEKTİR.. Sevilmektir..Büyük ve iliman bir ruh taşımaktır.
Yaşamak ertemeye gelmez azizim..
Ertelenen her arzu, yitip giden bulut gibidir..