- 203 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oruç insanı cehenneme götürür desem mi
Oruç insanı cehenneme götürür desem mi
Putlar için kesilen "KURBAN"nasıl cehnneme sebebse...bütün ibadetler de aynıdır...Yok fakirin halini tattırır...oruç tut deme...Tek Allahı ululamak olsun amacın...Adam kendini ululamayı amaçlasa oruçla veya her hangi bir ibadetle o pagandır...sonuç kötüyse sebeb de kötüdür...Nirvana için ilahlaşmak için veya halkı sömürmek için tutulan oruç da cehenneme götürür...Adam dilencilik için oruç tutsa...üç ayları kaçırmasa gideceği yer cehennemdir... "Ramazan = ekmek teknem diyen olma"tarlanı sür ek "rızkını ara"Hatim okumayı ekmek geçim kapısı seçme" ama Kur’an öğretmenliği için seç Ramazanı"Ramazanı mukabele için seç..."Tefsir için seç"ve "Talim için seç"...
Örneklik için seç ramazanı içkiyi kötülükleri terk et üç aylar girer girmez...ve üç ayları tutu...amacın tek Allahı ululamaksa esmayı ululamaksa...esmayı ululamayan asidir...pagandır...paganın gideceği yer cehennemdir mü’minle aynı şeyleri yapar pagan ama niyeti kendini ululalama yani nirvana olduğu için gideceği yer cehennemdir...İbadet Allahı ululamak asilik kendini ululamaktır...eylemin halin düşüncen duygun...Allahı mı ululuyor...esmayı mı ululuyor...Hz Ömerin her hali eylemi düşüncesi duygusu adl aşkı içindi...Hz Alinin ki ilim içindi...alim içindi...Alim tektir o da Allah...
Eksiklik eksikliğe sebebtir...eksik mantık İslamı bozar...serbest piyasa faizden şerlidir.aldatmak haramdır.adı ticaret de olsa
İslam esma aşkındandır...aynı eylem hal cehenneme ve cennete götürür...Fark niyetlerdedir...Adam oruç tutar namaz kılar ama namaz fuhşiyattan uzaklaşmaktadır...Allahı ululamaktadır...paganlıkla kavgadadır..."La ilahe demendedir...ilhlar yok olucudur ...de...Allahın ilahlara kahrı vaaaaaar çünkü.
İngiliz casuslarından öğrenme İslamı "fakirlik cennet yoludur"derler ama zengindirler taht kavgası yapma derler yani taht bize kalsın demektir bu...Taht cennettir kavgasını ver para cennettir kavgasını ver...evlat cennettir kavgasını ver...NİYETTEdir cennet de cehennem de...İngiliz tahtı bana bırak parayı bana bırak evladı bana bırak der...peygamberimiz evlenin çoğalın dedi ama...200 yıldır tahtı sevme dediler ingiliz adamları sızdıkları tarikatlerden...siyaseti terk et dediler...zehiri bal gösterdiler...
Şeytan da dindardır...ama zincirin son halkasının görmezsen konuşanın şeytan olduğunu anlamazsın hz Musa ile hızırın kıssasında hz Musa eksik dinin temsilcisidir...zincirin son halkasını görmeyen eksik dinin temsilcisidir Allahın dini değil eksik din...ekmel din İslam ...cennete çıkan din İslam paganlıktan farkı Allahı ululamaktır...Siyasetten kaçmak askerlikten cihaddan kaçmaktır...ilk Nükler üreten biz olurduk...Türkü İran bile yutmuş çin bir parça yutmuş Rus yutmuş Yunan bile yutmuş...Lanet olsun 200 yıldır İngilizden öğrendik İslamı...Tahtı siyaseti sevme dediler bize ve onlar yönetti bizi...yazılanı oynadık...
İngilizin aklını çöz yani oku Pakistanla hindistanı savaştırmak ihtiyacı duyuyor.Hindistanlıyı Başbakan yapıyor...pakistanlıyı kışkırtıyor
Önceliklerimizi hayvanlardan öğrenelim dinlerden değil...esmadan öğren...Ölçü esmadır.din öğretip zengin olanın beyni eksiktir...
Hocalar bize namaz diyor ekonomi namazdan önceliklidir...dünya şartlarının önceliğini hoca beyni anlayamaz...Fakirlik kutsal der
Fare beyni bile önce peynir demez Biz Önce namaz dedik.Kahraman maraşlılar önce cihad dediler...Önce güvenliktir.Eksik mi beyniniz
Çin Türkü yedi rusya yedi...ABD yedi...üçü de Türke muhtaç birbirini yerken.Rusya1.kral olmak için türke muhtaç ve olacak ikinci güç olacak ABD çin üçüncü.4.küresel türk...
Çin kafasını kaldırırsa ABD terör örğütlerine desteği keser...Osmanlıyı yediler doymadılar ama çin başını kaldıracak Türke muhtaç olacak işte o zaman
Nemrud da büyük ateşler yakmıştı. Ama İbrahim(a.s) kazanmıştı.Gene putperestler kaybedecek, biz kazanacağız. inşaAllah.
İkilemliyiz...Baş örtülü ve makyajlı ...Allahı ulula erkeklerin gözüne girmeyi de ululuyorsun neden...
İkilemliyiz oruçluyuz...ramazan bitsin içkiye devam edeceğiz...İçkiyi ululadın...
İslam Allahı ululamaktır...esmaya aşktır...Oruç insanı cehenneme götürür desem mi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.