- 292 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZULÜMLERİ SATIN ALDIK
Faiz alıp verenler, içki içip gezenler, kumar oynayanlar, helal haram demeyenler, hileleri mubah sayanlar, paraya tapanlar, kolay para kazanmayı sevenler hesap zamanı, şimdiye kadar beslediğiniz şeytanlarmış insanlar şimdi insanlığın, sonunu hazırlıyorlar, eksiden gizi şimdilerde açıktan yapıyorlar. Hiçbir devletten milletten korkmuyorlar, herkesi satın alırız sanıyorlar, Çünkü haramlarla beslenen, paraya tapan zavallı kendini insan sananlara güveniyorlar.
Onlara parayı ver, her şeyi yaparlar. Kendilerinden başka hiç kimseyi düşünmezler, acımazlar, Şeytanlaşmış insanların kuklaları olmuşlar. Her devlette her kademede iş başındalar. Gaspçılar, stokçular zulümleri yapanlar dünyanın her devletinde iş başındalar. Şantajlarla yönetiliyor devletler, seçimler demokrasi, özgürlük, insan hakları, kadın hakları, hayvan hakları hikâyeden şirinliklerdi. Güzel bir kızı kandırıp emeline ulaşmak için söylenen romantik, şirin sözler bitti, şimdi gerçekler uyanmanın zamanı. Dünyada üretilmiş yapay hastalıklardan sonra sıra, yapar kıtlık senaryosu başlatılmış. Kıtlık değil, Bencillik, egoistlik, şeytanlık kendini yüze vuruyor. Yüce Yaradanın verdiği bereketi, çöplere attırıp, bire satması gereken ürünleri ona, yirmiye katlayıp insanları soymayı sürdürmek istiyorlar. Böylece hem insanlar hayvanlar gibi terbiye ediliyor, cip taktırmaya ikna, sonra köleliğe. İnsanlık aşağılanıyor… Sözde okumuş diplomalı pirefösürler, doçlar, senaryo gereği konuşmalarını sürdürüyorlar. Hiç Utanmıyorlar. İçlerinden çok azı insanları uyarmaya çalışıyorsa da, maalesef insanlar yalancılara, hainlere, zalimlere daha çok itibar ediyor. Ama bu onları zulümleri görmekten kurtarmayacak, açlık, sıkındı çekmekten kurtulamayacaklar. Müslümanlara yapılanların aynısı onlara da yapılacak, yapılıyor da. Duymak bilgi olmak için özel çabalar göstermek gerekiyor. Doğru bilgiyi verecek dürüst insanları bulmak çok zorlaştı. Şeytanlaşmışlar doğrularla insanlara yaklaşıp, yalanlarla darbeyi vuruyorlar. Sanat sanat dediler insanları sanat için soyundurdular, sonra para için soyundurdular, sonra paraya taptırdılar. Para için eşini, çocuğunu, ailesini hiç düşünmeden satan zalimler türedi. Haramlar insanın aklını alır derken kimse inanmıyordu. Haramlar denizinde yüzenler, içki, kumar, hastalıklar, zalimlikler hep zalimleri beslediler. İlim bilim yıllardır ilerliyor, hastalıklar, zulümler artıyor, azalması gerekirken neden? İmanı para olanın patronu iblise tapanlardır. Dünyanın en zenginlerini beslemeye devam edin.. Sözde aşı satarak, servetini, yüzlerce kat arttırmışlar var içlerinde. Şeytani işler önce üret, sonra talepler çok artsın, fiyatlar atsın sonra insanlık için şirin görün. Biz yaptık insanlık için yaptık. Evet! insanlık için rezillikler onların eseri. Normalleri azdırıp parayı, sonra insanları istediğin gibi yönlendir. Okuyan, düşünen, yanlışlara itiraz eden insanlar dışlanıyor. Zaten çok azlar ulaşmak kolay değil. Doğru bilgi artık hazine değerinde! Bu bilgileri anlamak içinde çok emek, zaman gerekiyor. Gerçeklerin üzeri, ahmaklar tarafından örtülüyor. Ahmaklar kendini uyanık sanıyor, insanlık düşmanlarının düşmanlığı herkese kendilerinden olmayanlar insan değildir.. Düşünce bu ister inanın ister inanmayın. Doğruları aramayanlar, Yanlışlarla avunur, zulümlerle uyanır. Ancak boşa uyanır son anda uyanmak çok zor kurtarır. Hayatınızı iyi inceleyin, kendinizi çevrenizi iyi tanıyın. Cahillik ne kadar kötü yıllarca güvenli sanır yediğimiz içtiklerimiz hazır ne varsa bizleri, çocukları tüm insanları zehirliyor, uyuşturuyormuş. Nereden çıktı bunca hastalıklar, neye yarıyor bunca okumuşlar, sözde medeni insanlar. Cesaret olmayınca, doğruları söyleyemeyince neye yarar bilgi, çöpte atılmış elmas gibi. Cesur ilim, bilim insanları, İmamlar, esnaflar, kısaca ya hep birlikte dürüst insanlar olacağız, yardımlaşacağız, yada hep birlikte şeytanlaşmış insanlara oyuncak olup, robotlaştırılacağız… Yolunuzu seçin son virajdayız sonra dönüş çok zor çok.
Aynı dili konuştuğumuz insanlarla bile anlaşamaz olduk. Maskeyi devlet zorla taktırdı açık alanlarda takmak ne akıl ne mantık işi, açık alanda tek başına yürüyen insanlar hala maske takıyor. İnsan sağılığı için oksijen çok önemli dileyen doktorlar az değil. Oksijen vücuttaki mikropları öldürüyormuş. Oksijeni gerekenden az alanlar daha çabuk hastalanıyormuş.. Biz uzayda mı yaşıyoruz.. Bu insanlar dizi seyretmekten, uçkur peşine koşmaktan, onu seyret bunu seyret, sanal oyunlar, sonra cümlesiniz eğlenceli eğlenceli oyarlar, birde uyanırsınız ki, hesabınız oyunuzu katlamış. Biraz uyanın, düşünün, aklınızı kulanın. Okumak artık ne olursa olur değil.. Artık çok dikkatli kitaplar seçmeniz gerekir sizi her iki dünya hayatında koruyacak bilgilere ulaşmaya gayret gösterin… Kendinizi nefsinizin isteklerine bırakırsanız gideceğiniz yeri az çok bilirsiniz. Her kes kendini bilir mi? Oda bu zamanda şüpheli. Sorsan üç beş kişiye nasıl birisin diye.. Kendini tanıyor inanamayacağınız kadar az çıkar. Kendini hayvan sananlar var. Hiç sayanlar var, susanlar var. Konuşup hiçbir yere varamayanlar var. Nereden geldin nereye giderin? Cevaplar cevap mı soru mu? Geçmişini bilmez, geleceğini düşünmez, hazıra dayanmış ömür böyle geçer sananlar var. Çoğunluk değil, az insanlar doğruları söyler, doğrularla olanlara selam olsun, dürüstlerin vatana millete insanlığa faydası var. Yalancılar yalancılarla eğlenir sonlarında aldatılmışlıklar, zor günler var…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.