- 247 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sapı samana karıştırma....
Sapı samana karıştırma...
Haram olan eksikliktir ekmel dinde...Allah ekmel ekmelden ekmel sudur eder...Allah alim anacak ilme İslam de...Haram ve helal arasında fark eksikliği ekmelliği...Faiz ve ticaret arasındaki fark adı değil sadece...dolandırıcılığı haram ...ev satılıyorsa para da satılır..neden para satmak haram olsun ki...Para satarım yan gelir satarım...dersek haram olan tembelliktir satış haram olamaz...
Haram olan sarhoşluktur.İçkinin şifa amaçlı kullanılması değil.İçkinin kanı sulandırma gibi faydası var.şimdiye kadar tesbit edilen zararı beyinde sulandırma yapmasdır.Fukahanın öğretisi ise azı da haram olmuş.Faizinde dolandırıcılığı haramdır...Nükler üretmek amaçlı savunma amaçlı olunca neden haram olsun ehveni şerdir.esmaya hadimliktir savunma görev haram olur mu hiç
Domuz etinin eksikliği haram kan böceklerin rızkı başkalarının rızkı eksiklerin rızkı...eksik kusurlu rızık.antibiyotikli süt de haram.yanlış İllet gösterme harama mantığı dumura uğratma araştır doğru illet ne... bul...
Mezhepler tarikatler tarihselliğe mahkum olmuş...bölgeselliğe mahkum olmuş...İlim gelişmiş domuz etinin eksikliği anlaşıldı.temiz olmadığı mikroplu olduğu anlaşılmış...Tarihsellikten kurtar..."at besle"savaş için der Kur’an savunma sanayidir emir...Tarihde at idi...günümde tanktır dünkğ at...füzedir dünkü ok...der Aklı kovma Kur’andan tarihsel ve bölgeselleştirme Kur’anı...yani Tefsiri budama...Mezhepler tefsiri buduyor...sınırlıyor...ekmel tefsire erişmeliyiz...
Oruç suyun yemeğin kıymetini anlamamızı sağlar...çölde bir bardak suya ağırlığınca altın verilir.Şükre sevk eder insanı.Nankörlük yok olur
İlahi din ekmel dindir...ama eksik beyinliler bunu anlayamaz...işte...Yahudiler 71 fırka idi hz İsayı çarmıha gerdiler...yani ekmel akla ekmel tecrübeye ekmel vicdana ekmel ilme sahib olmayan İlahi dini bozar...tanımaz ki ilahiliği...domuz etine dana eti etiketi koy dana eti diye yer...yobazdır eksik beyinli...peygamber öldürür...ateist olsa daha iyi...zarar vermez hiç değilse...takıntısı olmaz ateist olsa...
Haramlığa ...yani yasak eksikliğedir...esmaya az itaattedir...ölçü esma çünkü...işte..."Mezarlığa gitmeyin emri mensuh oldu...Ölümü hatırlamak için mezarlığa gidin...amaç niyet çok önemli.ekmel akıl böyle der...
Eksiği ekmel diye diretme...şeytan eksiktir ekmel sanma sabah uykusundan sabah namazı üstün ...de..eksiği ölç ölçü esmadır tek...
Şeytanın sağdan yaklaşması...da soldan yaklaşması da zararlıdır...şeytan ateştir çünkü...eksik olandan kaç ekmel olana Ekmeldedir İslam
Ekmellik için olsun duan..."Güzel ülkem ağır sınavlardan geçiyor.ALLAH’ım!Bu Asil Milleti Sahiblen
Sen vatanımı, Milletimi Selamete çıkar."
Ekmellik için olsun duan...ekmellik sandığın eksiklik olur der hz Hızır hz musaya...Fakirin kayığının tahtasını kırarak eksikleştirerek kayığı...kaderi bilmeyen eksiği bilemez...AB bizi iyiki kabul etmedi ermeniler ülkemizde yeni ülke kurardı ...iddiası da var...AB ülkemizi bölemez...Fakirlik hakkımızda hayırlı oldu deme...ekmellik için olsun duan...hileci kamufle eder bu iddialarla...İngiliz ajanı bu ve benzeri iddialı kişiler...çünkü...Bizim görevimiz fakirliği övmek olmamalıdır...Esmadır Gani...zenginliği öv...Karunluk çirkin de...fakirliği öven asidir...Karunluk çirkin zenginlik değil...de.
Ekmellik için olsun duan ...fikrin...duygun...şöyle de..."sizin evinizin depreme dayanıklı olması yetmez ya markette yakalansanız depreme...fikriniz ülkenizin tümünü yenilemek olsun...
Sapla samanı karıştırma...Şu sözü deme ajanlar diyor çünkü..."Bazan fakirlik ehven-i şerdir...AB ye girmedik ...Ermeniler ülkemizde çoğalırdı ve devlet kurardı...AB beğenmedi Hızır gibi ileriyi gör..Sonuç sebebi hoş kılar.Fakirlik ehveni şer olur sonunu görünce...Kaderi bilmeyen sussun"deme Fakirliğimizi isteyen ajanlar var müslüman fakirlik istemez veren el ol"dedi hz muhammet...ekmelliğe et duanı ve gyretin ekmellik için olmalı mÜ’min esmaya aşıklıktır çünkü...
Sapla samanı karıştırma...Denklik yok bu varlıkta Allah adl sıfatlı çünkü..."hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu"de...denenmemişi deneme...Kılavuzluk ülkeye lider seçme işi oyuncak değil ciddiyetini anla...İşi bahta bırakma şansa da...güvenilir olanı seç liderliğe...az tecrübeliyi de seçme ...yanılır o...
Sapla samanı karıştırma...Ayinesi iştir kişinin...yalana kanarsın değilse...işte önümüzde SEÇİMLER VAR...Altı ayda Türkiye’yi uçuracaklarmış dört yıldır İstanbul Ankara, 30 yıldır İzmir yerinde sayıyor,henüz kalkışa geçemedi ..de eleştir sorgula seçimler iyi sonuçlara vesile olsun diyorsan çok eleştir...
Evet...din işinde siyaset işinde sağlık işinde ...Sapla samanı karıştırma...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.