- 218 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hz adem de şehadetli de... asi olsa cezalanır...
Hz adem de şehadetli de... asi olsa cezalanır...
Zina erkeğin el,nin kiri dedik şimdi de kadının elinin kiri dedirtir Allah...kir eldeğiştirmeye başladı işte.
Timur hırsızdı...Allahı razı etmek amaçlı olsaydı ...şehadete aşkın hakkı verilseydi...Fetihçi sayılırdı İran da ırkı için maske etmiş İslam inancını işte...Allah hakkettiğini ona da verecektir...
Şehadetlilerinden de bozuklar çıkıyor...Fırka farkı var çünkü...73. fırkadan olmayanların kirli çamaşırlarını da Karunun Firavunun kirli çamaşırlarını da ortaya çıkarır Allah ...şeytanı kovdu cehenneme kovdu tevbe nasip etmeyerek...hz Ademi de dünyaya kovdu...tevbe nasip oldu ona...az kovuldu...
Hak-batıl kavgası ne mi...şeytan-hz Adem
Karun hz Ebu bekir kavgası ebu lehep-hz Ali kavgası...Gökleri Allahın yarattığına ebu cehil de inanırdı...ama lat uzza yaratılmamıştır derdi ebu cehil ebu cehil ben yaratılmadım da demezdi...pagandan da farklıydı esmaya asiliği azdı...ama bedirde öldürüldü...Allah esmasından yanadır hz Adem de hz İbrahim de olsa asi...tevbe bekler değilse hakkettiğini yaşatır...hz Yahyanın tetbiri eksikti...şehit oldu...Ölçüsünü bozmaz ama hz İbrahim için ateşin yakma kimyasını bozdu...Çünkü vehhabtır...bedirde az çoğu yendi çünkü melekler hediye etti...kabeye ebabiller hediye etti...çanakkalede yeşil sarıklılar hediye edildi Türke ama şimdi peşpeşe depremler seller verdi bazısı bu da hediyedir dese de bu kahırdır...kahrıyla eğitiyor...içimizde asiler var onları biz cezalandırmalıydı o cezalandırıyor...Ümmetçiliğe asiler var İran gibi ırkçılar var...timur gibi gaspçılar var ve çoğaldı içimizde...Yezitler çoğaldı...ezana karşı olanlar bile çoğaldı bu asiler yüzünden geliyor ne gelse başımıza...susturulmadıkça bunlar başımıza çok çok bela gelir...asiler mürtedler öldürülmeli der İslam fıkhı..."kızım fatima hırsızlık yapsa elini keserim ..."de Allah için hırsızlık yapalım mı evet...ama timur kendisi için hırsızdı keşke Allah için olsaydı hırsızlığı...
Evet...Hak-batıl kavgasının açıklaması ne mi...bir tarafda insana kardeşim diyenler karşı tarafda kölem ol veya öl ...diyenler...
Hak-batıl kavgasının açıklaması ne mi...bir tarafda sadece ırkım şerefli varlık diyenler bir tarafda hz Muhammede ümmet olmayı üstünleyenler
Hak-batıl kavgasının açıklaması ne mi...bir tarafda mal için öldüren Kabil diğer tarafda depremzede kardeşimdir diye yardımcı olanlar...Habiller Allah için sevenler
Hak-batıl kavgasının açıklaması ne mi...bir tarafda insanı sömüren Kilise...havra ...tapınaklar...karşılarında Kardeşiz diyen cami...
"işleri dinimiz gibi..."takiyyecidir İslam dünyası...beleler yağacaktır...maskemiz düşer...hz Ömer iki imparatorluk yıktı adl sıfatına aşkıyla...Bu gün takiyyeci olduk...Baskıyla din olmaz işte "İstanbul anlaşması "ile kadınlar anneliğini yitirdi..
Timurla savaş da iranla savaş da "hak-batıl kavgasıdır"...ekmelle eksiğin kavgası da 73. fırka ekmel fırkadır...ekmellik için kavga da tebliğ de hak batıl kavgasıdır...
Hak-batıl kavgasının açıklaması ne mi...bir tarafda insanı şerefli varlık diyen insanı yaşat ki devlet yaşasın diyenler karşı tarafta insanı azalt ki dünya devleti kurasın diyenler...
Taşaron ve piyon devlet oldu İran...taşaron ve piyon olmamak şartıyla kısas ölçüsünü bozmadan devletimiz Çinle rusyayla ortaklık kurmalı...1.cihan harbinden önce de rusyayla ortaklık kurduk ama çinle kurmadık...ve rusya ortakken saldırdı bize...bozguncular parçalamayı iyi biliyorlar çünkü...umudum bu...Rusya için çok önemliyiz ABD karadenize girer Türkiye olmasa.akdenize Çin giremez Türkiye olmasa.iran bize saldıramaz yunan da...
Savaşacağın adamla savaş...kötü niyetliye doğrucu olma...Kötü niyetli ol dinin gereği müşrike kötüye kötü ol...Kısas ölçüdür.İnsan ilişkilerinde...sahtekara dolandırıcıya yalan söyle dolandırılmazsın...Kötü niyetliye kötü niyetlilik kısastır
Hz adem de yani şehadetli de... asi olsa cezalanır...
Kısas ölçüdür.İnsan ilişkilerinde...sahtekara dolandırıcıya yalan söyle dolandırılmazsın...Kötü niyetliye kötü niyetlilik kısastır
"dinde zorlama yok"zorlarsan münafık olur.abestir zorlamak.ikna yolu yol."Zorla güzellik olmaz.ama cezasız değil seçimlerimizEvet..."Zalimlerin çarkı, cahillerin çalışmayan kafalarıyla döner"her "Allah" diyenin Allahı Allah değil"bir ilahtır...73.fırkadır dinde ölçü...çağın timurları ...siyasete şöhret ve mal için girenlerdir...Irkının kötüsüne de sahip çıkandır..bu depremler bu seller neden olmasın...İran ABD şeytan diyor her ırkı şeytandır demiyor...günümün şeytanı o...Kabili o...Türk her asırda yusuftur ve aizin yanındadır...
Gece gündüz peşpeşşe gelir zıtlar hak-batıl gibidir kavga halindedir değilse ne bahar ne kış olurdu...güneş döndükçe dünya da döndükçe "+ile -"ilişki aynıdır kavga var olacak yani...Rusya ile ortaklığa matematiksel zeka ile bak...dostluk başka ortaklık başkadır...
Hz İbrahim uğruna ateşin kimyasını değiştiren Allah ihlasımız sebeb olsun 3. dünya savaşının acılarını bize yok etsin ateşler içinde de yanmayanlardan oluruz inşaallah...diyorum...Oruçlarımız susuzluğun açlığın ateşine hazılarmakta bizi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.