- 207 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÖZEL KUVVETLER.
ÖZEL KUVVETLER NE İŞ YAPAR.
Özel kuvvetler, hedef ülke derinlikleri veya düşman geri bölgesindeki hatlarda operasyon el
görev icra edebilen, özel olarak eğitilen, donatılan ve teşkilatlandırılan, Gayrinizami Harp; Gerilla Harbi, Psikolojik Harp ve Konvansiyonel Olmayan Harp konularında uzman,her türlü iklim ve arazi koşullarında görev yapabilme imkan ve kabiliyetine haiz, özel görevler için yetiştirilen, üstün yetenek ve kabiliyete haiz caydırıcı, profesyonel,inisiyatif sahibi, seçkin ve stratejik önemdeki elit birliklerdir.
Genel olarak görevleri: Düşman kuvvetinin gerisinde, takip, teşhis, tespit, konvansiyonel birliklerin ilerleyebilmesi için öncü rol, önleme, aldatma, askeri, siyasi, ekonomik ve. hedeflere yönelik vur kaç metodunu uygulayan, hedefin durumuna göre taktik, operatif ve stratejik seviyelerde operasyon icra edebilen, bu görevlere ilaveten Özel Keşif, Rehine Kurtarma, Yüksek Değerli Hedeflere yönelik sonuç alıcı özel operasyon, pusu, sabotaj, stratejik sistemleri işlevsiz, hareketsiz bırakmak veya imha etme, mahalli dost unsurlarla irtibat, yerel unsurların/milis kuvvetlerin eğitilmesi senkronizasyonun sağlanması, koordinasyon, irtibat, danışmanlık, hassas noktaların tespiti, keşif ve gözetleme başlıca görev sahalarıdır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.