- 254 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Haram ehveni şer olur...
Haram ehveni şer olur...
Haram da Mensuh olur...
Ayet sünnet de mensuh olur...Esma penceresinden oku ayeti ve sünneti ölçü esmadır...
.Faiz müslümandan alınırsa hayırlı iş yapandan alınırsa kötüdür...İşte ben de Kur’andan bunu anladım...Aklı mantığı kovarak ekmel dine erişilmez...Hayırlı bir iş yapana destek ol...Bütün müslüman ülkeler ortaklaşsaydı elli altmış yıl önce müslümanlar da Nükler sahibi olurdu...Natonun emanet Nüklerleri vardı aldılar...emanet silahla savaşılmaz...Faiz haramdır demek Ortaklık İslam dinin de yoktur gibi oldu...Ortaklık yoksa Faiz var olmalı...Ben bir hayırlı işi başarmak için önce ortaklık yolunu denerim başaramazsam faiz alma yolunu denerim...Çünkü hayırlı işi başarmamak en büyük haramdır Allah faizle bile başarsan sevab verir...Keşke faiz alıp Nükler üretsek aşılar üretsek...ehven-i şer olur faiz...Ölmeyecek kadar domuz eti yemek ehven-i şer çünkü...savunma sanayin aşı üretmin yoksa El-Hafız ismine asisin...esmaya asilik haram...Uyku bile haram sabah namazı için uyan diyen bir din...Yanlış seçimlere sebeb oldu "Faiz haram ama aşı üretmek için al de...bir esmadan diğerine kul oldun...Bir esmaya asilik bir diğer esmaya kulluksa bu seçim ehven-i şerdir...Her şartta haram haramdır dersen...o fetva puttur...örftür...ilim değildir ekmel değildir eksiktir o din de eksik dindir...esmadan esmaya geç...sevaptır...esma için mesela ilim için uykusuz kal hatta sıhhatin bozulasıya kadar...bu sevaptır...Faiz al içki iç kumar oyna haramları seç...bir esmaya aşkından dolayı ama...şart bu ilim aşkı ile sıhhatini boz...Esmadan esmaya kaç bu haram değil asilik de değil.Nükler üretmek için faiz almak sevaptır...Hocalar dediki evin de yıkılsa alma...bu fetva puttur...ilimle alakası kalmadı .ekmelliğe engel bu fetva...yani put...
"Faiz haramdır deme."eğer bir savunma sanayi kuracak kişiye faizlede borç versen El-Hafız sıfatına kulluk yaptığın için sevap kazanırsın esmaya kulluk var çünkü.Binlerce insanıı ölmekten kurtardın çünkü.doktorluk için de aynı şey söylenmeli aşı üretir iinsanları ölümden kurtarır...eylem hal düşünce duygu.esmaya emekse Haram deme...Ölçün esma olsun.
Zekatın istismarı zirve yaptı...zekat verme ...su bile zehirler fazla içince...
Nükler için bile olsa aşı için bile olsa faiz alma deme...zekatın zararı var da faiz almanın faydası yok mu...senin matematiksel beynin yok...denklem der ki nükler için aşı için faiz al...5-5=0 sevap yok...6-5=1yani sevap var...aşı ve Nükler üretme sana 6 kazandırıcıdır...faiz beş kaybettirse de kardasın...denklemleri dinle...şartları dinle ehven-i şerri dinle yani...
73.fırka mekkede mekke şartlarında kimlerdir mi...içki faiz mekke şartlarında haram değildi...Medine şartlarında ki olgunluk aranması haksızlıktır...Mekke şartlarındaki müslümandan ...Adam Almanyada işci...Vakitli kılamaz namazını...Adl sıfalı Allah onu affeder seni affetmez Sen müslüman ülkede eğer vakitli kılmazsan namazını...Adl sıfatlının gözüyle bak...yani Allahın gözüyle
Evet ahir zaman müslümanı affedilecek Adl sıfatı gözüyle bakınca ama kendi gözümüzle bakınca...aşı üretmek için faiz aldı...osmanlı savaşmak için faiz aldı...der sevap hanesini boş sanarız...ama bir susuz köpeği sulayana çölde sulamışsa su kadar altın bağışlayana verilen sevap verilir...adl sıfatının gözüyle bak...Esmaların gözüyle bak eylemler hallere düşüncelere duygulara...Kimin günahı affedilir gör.Esma ile kavga değil bir esmadan bir diğerine kaçmak...asilik sanma...adam hasta olasıya çoluk çocuğu için çalışıyor...4-2=2...karda o kişi...der matematiksel mantık...Adl sıfatının gözüyle bakmak bu...matematiksel zekası olmayan ayet bilse de zararlıdır...ekmel tefsire erişemez...ondaki ilim eksiktir yani puttur...
Esmadan esmaya kaçmak asilik değildir...ehven-i şerdir...içki iç...asilik değildir eğer bir diğer esmanın aşkıyla içdiysen...7-6= 1 eder...çünkü.İçki içmekle 6 kaybettin ama öteki esmadan 7 kazandın...en ekmel mantık yoksa sende aman tefsir etme Kur’anı o tefsir puttur...Allahı oğlu demek şirktir.O tefsire de Allaha bağımlı dedin çünkü oysa İlim değilse tefsir o tefsir puttur...eksiğe ekmel demek ...hiledir çünkü...o tefsirden kaçarsan Allah razı olur senden çünkü...
Esma sayısınca ipi var Allahla ilişkinin...İlim öğrenirken siyasete atıldın...Allaha bağlılık siyasetten beklentin şöret değil asilik değilse...ilimden 5 o kirli dediğin siyasetten 10 puan alman mümkün..."Kasap olma siyasetçi olma demeyelim beyler...Kirlisiyaset demeyelim paraya kaka...demeyelim ...o kaka para ile nükler üret...musanın asası kadar faydalı olsun...
"Kadına şeytan dedik" kadına uzanan eller kırılsın...dediler.esmayı ölçü seçene göre ikisi de yanlış...Allahtan kopmaktır şeytanlık çünkü...bir esmadan kaç ama bir esma uğruna...Şeytan esmadan koptu kendi egosu için ...İlah oldu.İçki iç ama asilik için içme cesaret kazanmak için iç...5-3=2 olur bu işlemin sonucu...sonuç belirlemeli seçimini...kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez..."der matematiksel mantık...Ekmel tefsir ancak ekmel mantıkla elde edilir...
Allah adl sıfatlıdır yani imtihan eder.Deist...Bu sıfatın asisidir...İmtihanı inkar eden bu sıfatın asisidir.İmtihana inan ey deist...Kur’ana göre hesaba çekileceksin hem adl sıfatlı olacak Allah hemde sınamayacak bu mantık hatasıdır...Ölçün esma olmalı ey insan deistin ilahı Allah değil...
Faiz neden mi ticaret gibi değil...faizle parayı topladı küreselciler...fiyatlara sınır da koyamadı devletler.Sömürücü güç oluştu...Devletleri yönetir oldular...Fiyat belirleme varsa faizin zararı azalır...
Faiz haram değildir...faiz ve kar aynı şeydir...ticaret de haramdır fiyatları devlet belirlemezse...Haksız kazançtır Haram olan .Aldatmak haram aslında...ister ticeret yoluyla ister faiz yoluyla aldat...
Faizle veya ticeretle veya savaşla zenginleşenler var...Timurun savaşı çalmaktı...Cahiliye faizide...Pazarlık kalkmış Devletin fiyat belirlemesi de kalkmış vallahi ticaret de haram.Faizci devletleşir ticaretçi devletleşir halk köleleşir...Köleleştirmek haram aslında...esmanın hoşuna gitmeyen şeye haram de sadece...
Herkes zekatını verseydi zekat verilecek kalmazdı"fikrine katılmıyorum.İnsanlar öyle tembelki...dolandırarak geçinmeyi seçmiş.Kırkta birini versen hepsini isterler...alıştırma...Allah bizden böyle saflık beklemez dolandırıcıların işine arayan Allahın gözünden düşer...
Allahın gözünden düşer..Takvalı oldum sananlar...esmadır tek ölçü...eksik mantıklı eksik akıllı eksik vicdanlı olanlar esmayı okuyamaz göremez...esma ile örtüşemez asi olur yani takvalılık sanar yanılır ancak...matematiksel kimyasal mantığa eriş ekmel tecrübeye eriş...Allah ve dini ekmeldir...eksiklik haram o dinde...her asırda evrensel çözümler üretir o din...o nurdur...o din esma ağacının meyvesidir...