- 211 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ekmel tecrübeye erişememiş dini eksik anlar...
Ekmel tecrübeye erişememiş dini eksik anlar...
"Dinde zorlama yok mu"Müşrike şedid ol.Allah için buğzet...El Hakime asi olma...esmaya asi Kur’anı eksik anlamıştır...Fetihçi ol...ekmel akla erişmemiş ekmel tecrübeye erişememiş dini eksik anlar...
İslam en ekmel dindir...eksikten İslam çıkmaz ve 73.fırka gizli kalır...
Kader anlayışım işte ortada...73.fırkaya erişememişiz...
"Dinde zorlama yok"ayetini anlayışımız da işte ortada...
Allah günah işleyenleri zorlamıyor mu...Asi olunca şeytanı kovdu.Adl sıfatlı Allah günaha ceza verir...Mürted öldürülmesin mi
Allah ekmeldir İslam da ekmeldir...esmadan birine asilik varsa o görüş İslama ait değil ...de.
Evet...Oruç mükemmeldir.Budama orucu...
Namaz mükemmeldir...Budama namazı...73.fırka ehlinin namazına eriş...
Medine de içki haram kılındı...Medine şartlarında 73..fırkaya erişmek...şükretmek bu...Medine şartlarında içki içme asisin...ama Mekke şartlarında nankör değilsin içki içsen...sıgara içsen...ekmel olma imkanı veren Allaha şükret...Faiz de medinede haram kılındı...kardeşlik vardı medinede...Kardeşten faiz alınmaz...Müşrikten alınır...günahkardan alınır...adam içki fabrikası yapacaksa faizsiz borç verme...ama adam ucuz gıda amaçlıysa ondan faiz almak esmaya aşksızlıktır...
İçki helal mi diyorsun deme...bazı şartlarda içki iç...bazı şartlarda faiz al...ekmel mantık bunu söyler ve ehven-i şerdir bazı şartlarda içki...Allahın haramları ekmel akla aykırı olamaz...
Zırvaladın da deme...ölçü esmadır...cihaddan kaçmak içkiden daha önemli haramdır...İçki ekmel değildir...Faiz ekmel değildir...ama ehven-i şerdir...cennet hurisi mi bir bardak su mu kıymetli çölde...esmanın yorumu değişkendir...yani Nesih mensuh vardır...Adam faiz isteyen müslümanı kınıyor ama aslında kendini kınamalı...Adam içki içeni kınıyor ama kendini kınamalı çocuklarına bakmıyorsa...bir susuz köpeği cennete girer ama içki içmeyen giremez...Ahirette öğrenirsin gerçek İslamı...
İçki içmedim faizci de değilim açıl cennet kapıları der gibisin ...içki Şafi sıfatına asilitir...ama El -hakim sıfatına değilse...Haramlığı nötürlenir matematikte 2-2=0 dır.matematikten bağımsızlaşma .Terör örgütleri uyuşturucu alıp üzerimize saldırıyorlar...Allaha aşk ile teröre saldırmıyorsan Namusun kirleneceğine iç cesaretlen ve öldür o teröristi...Irz düşmanını...Matematikten bağımsız düşünce ekmel değildir sen mezhepleri de ekemel anlamadın...Ayetleri de...Bazen faiz almak ehvendir bazen de içki içmek ...Çölde bir bardak su cennet hurisinden ekmeldir...Hikmete ram ol El_Hakime asi olma...şartlar gerektirse de ben içki içmem demem ben
Mekke şartlarında sarhoş müşriki korktmak için iç şarabı kır müşrikin cesaretini diye Allah içkiyi haram kılmadı...Mekke şartlarında faiz neden mi haram edilmedi...Müşrik de senden borç alır ve şaraphane kurar...diye faizi yasaklamadı yüce Allah...
Evet...Allah faizi mekkede yaşaklasaydı başka neler mi olurdu...Müşrikler mü’minlerden hep borç isterdi...Esmaya asi olma der İslam ...içki içmem demen daha büyük şerler açardı başına...Mekke şartlarında...Önceliği esma belirler...haramı helali esma belirler...Mekkede içki içmek faizci olmak daha elzemdi...Allah da yasaklamadı de...Ne mezheb ne Kur’an ölçü olmayı hakketmiyor...ölçü tek Allahtır...ölçü tek esmadır...ekmel akıl ekmel tecrübe ölçü tek...ayet ölçü olamaz..."Dinde zorlama yok" diyor adam hayır ayet ve hadis ata sözü ölçü olmayı hakketmiyor...Kısas var müşrike kısas gereği ilişkini belirle...İşte ayet ...diyeni kov...ayet dediği ayet olsa bari...Ayeten anladığı yalanı batılı dayatıyor ben esmadan başka ölçü tanımıyorum de...73. fırkaya erişemezsin değilse...ölçü esmadır de...
Ayeti hadisi ölçü seçersen şeytan seni parmağında oynatır...esmadan başka ölçüm yok ...de...müşrikler "fakirliğe aşık mMuhammet ...dedi...sünnet ölçü olmaktan çıktı..."Tevbeni bin kere bozsan yine gel"de...sonra onu ekmelleştir kovma...Camiye çarıklı çamurlıyu al ama eğit...eğitim işe yaramıyorsa kov...ekmel akıl ayet kadar nur...ekmel tecrübe de...al ayeti başına çal de bazılarına ...çünkü ayeti budadı o...Şeytanın ve müşriklerin hilelerini boz...Para kaka dediler parayla nükler ürettiler ...esir olduk...sonucu kötü olan kötüdür der...İslam...esmaya aşkı artırmayan din 73. fırkaya uymaz...Müşrikler yazsaydı günümüzdeki dini eserleri bundan bozuk olmazdı...müşriklerin hoşuna giden bir dini İslam diye seçmişiz...esmadan başka ölçüsü yok Allahın dininin...İslamın ekmel dindir esmanın aşkı İslam doğurdu...İçki haramdır diyen şafi sıfatıdır diğer sıfatlara aşkını şafi sıfatına aşkınla yok etme der Allah...Esmasının her biri çok kıymetlidir...İçki içen hatta fahişe bir kadın susuz bir köpeği ayakkabısını çıkarıp sular ve affedilir cennete gider mi gider...çünkü herbiri kıymetli esmasının...Yaratılmadım parçayım oğulum ...diyene cennet kapanır mı kapanır...ayet hadis ölçü olmayı hakketmiyor...ekmel anlayışlı ol.73.fırkaya er...değilse senin ayetin ayeti bozmak hadisin hadisi bozmaktır...İçkiye faize takıntın şeytanilik...şeytanın hilelerinden kurtulamazsın sen..
Mekke şartların da haram edilmeyen şeyler...önceliğin olmasın...İman kurtar...içkiden faizden kurtarmanın d sıfası gelsin...terbiye önceliğin öğretildi Mekkede öncelikli olanı öncelikli kıl...tebliğinde...
İşte günümde...Allahın rızası depremzedelerin duasında...
Ey esmayı tek ölçü edinene...73.fırkaya erişmemişler sana itiraz ederler.Onları esmaya aşka davet et...Adl sıfatına hadimliğe aşık olmayan hz Ömerliği eleştirir. sebeb-sonuç belli...
Ahirrete hazırlık denilince benim aklıma "irşad görevi"...geliyor...ilk
Geri fitese de taksan ileri fitese de taksan aynı işi yaparsın aynı yerlerden geçersin...çünkü dünya yuvarlak ama niyetinedir ödül
Evet...Hz Yusuf gönlün ekmelliğin...sembolüdür. Zeliha nefsin şeytanın ...eksikliğin...İşari tefsir oku ekmel tefsirin bir parçasıdır o..
Ve bir şiirim
Kadın şeytan" diyen sus
"Kadın şeytan" diyen sus
Kadın gül
Unutturur gülü güneşi
Bir gülüşü kadının
Kadında köprü var cennete
Kadın güldür
Kadın bir elmanın yarısı...
Kadın sıla
Unutturur sılayı
Kadın ay
Aya kim bakar
Unutturur ayı güneşi
Bir gülüşü gül kadının
İnandım çarpılınca gül kadına
Öptüm
alnıma koydum güneşi
Kadında köprü var cennete
Adı her saatime çivilenen kadındır
Susturamıyorum gönlümü
Kadın kandil aklıma
İnandım
Çarpılınca bir kadına
Bir kadın sevdim
Geceme yıldız oldu
O solmasın bahçemde
Açtı -soldu gül gibi
O kadınların gülü
O cennet balı
O Allahın has kulu
"Kadın şeytan" diyen sus
Kadın gül
Kadın gül yakamıza
Kadın gül gönül bahçemize
Kadın gül
Yüzü gül
Gözü gül...
Eli bal
Dili bal...
Kınama beni
Ey bıyığı terlememiş genç
Sen de anlarsın
Kadın gül
Olursun bülbül
Güldü çarpıldım
Aklım onun serin serin saçlarını mekan seçti
Bu aşkın bahçesinde çeşit çeşit güller vardır...
Bıyığı terlememiş genç
Kadın nedir bilmezsin sen
Gül kadın gül yakama
Gözüm görmedi gül bahçesini
Aşkın çarpan rengini çağırdım
Aşkın bahçesinde çeşit çeşit güller vardır
Güldü çarpıldım
Güldü çarpıldım
Öptüm
alnıma koydum çölü
Cennetimize renk katar kadın kovarak şeytanı
Çarpılırsın bir güldür kadın
Bıyığı terlememiş genç
Kadın güneş gönle...
Ekmeği aşı unutturuşu ne güzel
Çöllere düşürüsü
Uykusuz kalışlarımı bile sevdim...
Benimkisi kara sevda
Bıyığı terlememiş genç
Toprağa bulut lazım...
Bulut olur çiçekler elleri kadının
Bıyığı terlememiş genç
Kadın güneş
Kadın nehir çölüme
İnandım
Kadın ışık gözüme
Bıyığı terlememiş genç
Bıyığı terlememiş genç
İnandım
Güneşlidir gülüşü kadının
Aklım bir gülüş de kaldı
Bir selamı aklımı başımdan aldı
Susturamıyorum gönlümü
Kadının alnı güneşli
Elleri güneşli...
İncidir kadın
Tadı ateştir
Avucumda değil kalbimde taşıyacağım bu ateşi
Adı her saatime çivileniyor bir kadının
Çivilensin
Hamdi Oruç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.