- 304 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yapay deprem mümkündür...İnsana Allah bu gücü de hediye eder...
Yapay deprem mümkündür...İnsana Allah bu gücü de hediye eder...
Yapay deprem mümkündür...İnsana Allaha bu gücü de hediye eder...emanet eder...şeytanı sevmez ama güç verdi Allah
Yapay deprem mümkündür...İnsana Allaha bu gücü de hediye eder...
Allahın parçasıyım oğluyum diyenler İlahlık taslar...Allahın yapacağı her şeyi yapabileceğini söylerler...haklılar...Yapay deprem mümkündür...İnsana Allaha bu gücü de hediye eder...
Allah esmaya sahibtir yaratılanda bu esmalar hediyedir emanettir... ve denk yok ortaklık yok...İlahım diyenler Allahtan bağımsız değiller...bağımsızım deseler de...Mucizeler Kur’ana göre hediyedir...Mümkün değil deme...Allah acize hediye eder çünkü Vehhabtır...Vahiy Allahın alim sıfatından hediyedir...vahye rağmen Kader konusu izah edilemedi günümüze kadar...esma izah eder kaderi...ama eksik beyinliler hala anlamadılar..."Hakkeddiğini yaşarsın"de...bazı yobazlar eksik beyinliler ADL sıfatının etkinliğinden bağımsızlaştırıyorlar "Kader algısını"...adl sıfatı etkindir hakkettiğini yaşarsın...cüz’i iraden etkisiz kalır...kanadın yoksa uçmak için uçağa bin der "ben rüyalarda kanatsız uçuyorum cüz’i iradem yetmiyor uçmam için .hakkettiğini yaşarsın cüz’i iradenin etkisi yetersiz kalır...eksik kalır cüz’i iraden...Şeytan cüz’i iradesiyle hz Ademden üstünlük istedi ama avucunu yalasın... ermedi yüce Allah üstünlüğü şeytana...eksikti esmaya aşkı şeytanın...sen hem esmaya az aşık olacaksın hem Osmanlıdan on kat güçlü olacaksın ...inanma...esmaya 73.fırka mensupları derecesinde aşık olmalısın...
"Sadece Allaha güven" Zeliha hz Yusufu hz Yusuftan istedi...Allahtan bağımsız olan yok ünkü..
Hz Musa ol ASA verilsin...Hz Hızıra ihtiyaç duy...ilim aşkın hz Musanın aşkı kadar olsun...Hz Ömerin adl sıfatına aşkı kadar aşkın olsun iki imparatorluk yıkmalısın adl sıfatına akın ile...
Üstünlük iste şeytan da istedi ama verilmedi...hz Peygamber Bedirde zafer istedi ve verildi çünkü esmaya aşkın derecesinde olacaktır zaferin başarın ...
"Sakın kader deme; kaderin üstünde bir kader vardır!"bilemezsin kaderi sakın kader deme..."Hakketmediğin kaderin olmayacaktır"der ADL sıfatlı çünkü Allah...kaderin üstünde de altında da kader vardır...ama hakketmediğin kaderin olmayacaktır...Osmanlının on katı güçlü olacaksın denilse sakın inanma...Hakket...
"Senden ümit kesmem kalbinde merhamet adlı bir çınar vardır"Vehhabtır hakketmezsen de verir"hediye eder ümit kesme "Osmanlının on katı güçlü olursun o hediye ederse eğer...Kderde Vehhab sıfatının da etkisi var "hakketmedim" bu kaderimde yoktur da deme...belki hediye eder diyelim...
Esmanın etkilerini oku kaderde...Osmanlıdan on kat güçlü olacağız Allah hediye edecek...uyusak da İslam hakim olacaktır...Vehhab bunu hediye edecektir biz gayret etmesek de...
İşte "BOR" madeni ekonomimizi uçuracak...Aklın ter döksün ...binlece bedenin terinden bereketlidir...
Yapay deprem mümkündür...İnsana Allaha bu gücü de hediye eder...
Allah destek oldu Bedirde az güç çok gücü yendi...Hediyecidir vehhabtır Allah ümitsiz olma...O verecekse engel yok ona...
"Görelim mevla neyler"...Suud çine hemen güvendi...nüklere erişmeli ...değilse çin suuddan vaz geçer...Rusyaya hiç güvenilmez birinci cihan harbinden önce Osmanlı ile birlik oluşturmuştu Almanyayı da yanına almışlardı rusya ittifakı bozdu...rus-çin ittifakı da bozulacaktır...İran Suud ittifakı bozulur .ama ABD Suudu vurur...çin -rus İttifakı da bozulur din faktörü var...Japonya güçlenir..4.küresel gücüz.
Suudu ABD vurur mu...vurur acele nükler sahibi olmalı...Allah Vehhabtır...hediye etti ümmete Nükleri de...Ümmettliği korursak kim çatarsa bize kayaya çarpmışa döner Kahhar olan ümmetliliği korumamızı ister bizden
Hakkettiğimizi veren Allah hakketmediğimizi de hediye eder...içimizdeki beyinsizler yüzünden deprem ve seller de verir...sessiz kaldık kötülüklere çünkü...kötülükleri yok et...deprem cezadır...sel cezadır der akıl...İçimizde çok beyinsiz var...susturalım kınıyalım...cezalandıralım hani mahkemeler...
Suudu ABD vurur mu...vurur...Ümmeti koruyalım...
Depremler selller devam eder mi eder...Allah adına kötülükleri yok etmeliydik...Allah için yaşamalıydık mide için yaşadık sadece...
Yapay deprem mümkündür...İnsana Allah bu gücü de hediye eder...
İnsan ilah gücüne kavuşur hediye veya hakkederek...küreselciler milyarlar harcıyorlar beyinler akıllar ter döküyor...işte
Evet...insan ilah gücüne erişir...Vehhabtır Allah verir...mucizeler vereceğine delil...Yaratmada da diğer esmada da Allah sınırsızdır ama sınırlı bir güç verir...hele hele deprem gibi işleri zaten verir...sel gibi şeyleri de...deprem sadece Allahın gücüyle olur deme...erişir o güce de insan de...İnsan Allaha denk değildir çünkü verendir gücün sahibidir...Fark bu...Kaynak Allahtır...sahip Allahtır Vehhab Allahtır...İnsan emanetçidir...güç insanda sınırlıdır çünkü hediye eden karar verir buna...Yapay deprem mümkündür...İnsana Allah bu gücü de hediye eder...der ekmel akıl...ekmel mantık...değilse insan çok sınırlanmış olur şeytana bile güç verdi Allah insana neden çok sınırlı versin...
Ve bir şiirim
Ham Değil Gönlüm
Yunusun yandığı ateşte yandım
Ham değil gönlüm şimdi
Asrım zalim
Allahım
Asrım zalim
Yıllar yılı
Yetimiydim Veyselde ki aşkın...
Gönlümün gıdasıdır ezan...
Ezan susmasın...
Ham değil gönlüm
Yandı pişti gönlüm
Büyütür ışığı
Yakar ateşi...
Kuyulara sığmaz hasreti var
Ham değil gönlüm
Akşam değil ömrüm...
Güzel hayat ve ölüm...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.