- 327 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
14.KESTEL KİTAP GÜNLERİ
Önümüzdeki salı günü, yani yarın 21 Mart 2023 de, Bursa/ Kestel kitap günleri programı kapsamında, kitaplarımı imzalamak üzere ben de orada olacağım. Bize saat 14.00 itibariyle yer ve zaman ayrılmış olsa da, ben bir mani keder olmazsa sabah orada olmaya çalışacağım.
Önceden sağolsun bir arkadaşım, dostum vasıtasıyla haber almıştım, katılmayı da düşünüyordum. Araya deprem girince herkes gibi bizim de herşeyden iştahımız doğal olarak kesildi ve gözümüz hiç bir şeyi göremez oldu, unutmuştum gitmişti... Sağolsun yine aynı arkadaşım aradı, bizim de bulunmamızı istedi bir de boş yer olduğunu söyleyince, katılma kararına vardık...
Kitap günleri ve fuarları benim oldum olası en çok sevdiğim ve gücüm ve zamanım yettiğince en çok sevdiğim ve uğramaya çalıştığım yerlerdir. Tabi bugüne kadar hep bir okuyucu olarak gittim, bir çok kitap kucaklayarak döndüm. İnsanımızın okuma aşkı ve aşksızlığını da daha çok buralarda gözlemlemeye çalıştım. Buralar aynı zamanda okuma alışkanlığımızın birer laboratuarı gibidir. Bu yüzü ile de izlemekten ayrıca inanılmaz keyif alırım.
Bu kez benim için hem ilk olacak, hem de farklı olacak; kitap imzalatan değil de, kitap imzalayan biri olarak bulunma halini yaşayacağım, nasıl bir hal olduğunu, olacağını sonra anlatırım.
Kestel’e hiç gitmedim, tanımıyorum, nasıl bir ortam olacağını da bilmiyorum, ama içilecek bir çayımız olacağına imkan vardır sanırım. Gelin birer çay içelim kitap bahane olsun...
Hayrettin YAZICI
YORUMLAR
Kestel, Güzel Bursa'nın güzel beldelerinden birisi... Ne güzel böyle etkinlikler... Kutlarım başarılar dilerim...
hyazici58
Yeşil Bursa'nın İlcesi
Giriştedir malûm yeri
İmzala ya da imzalat
Kitap dolu yurdu yeri
Üstad ta burdan bizimle
Heyecan duydum sizinle
Hayırlı olsun sözümle
Kutlu olsun al'ı ver'i
Hayrettin Bey
Kolay gelsin size.
Çok saygımla Üstadım.
deniz_tayanç1 tarafından 20.3.2023 17:29:08 zamanında düzenlenmiştir.