- 397 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Canom
İnsanın ömrü boyunca çok az canlı dokunur yüreğe. Bunlardan biri sensin bir tanem.
Canımın canosu yüreğime dokunan küçük kalp. İnsanın sevdiklerinden ayrılmanın kolay olmadığını biliyordum .Giden dört ayaklı dostlarım öğretti bunu bana. Her birinin acısı benzeriydi diyordum . Ölümün soğukluğu sana kar etmemişti cano , morga koysalar bile. Güzelliğin kibarlığın hala üzerindeydi. Türkiye’den geldiğimiz gece Adana hava alanına giderken duydum öldüğünü. Gözyaşları içinde geldim. Eve girdiğimde yerin yatağın aynı duruyordu. Sen yoktun canom. Oyuncakların içinde bir bir kokladım hepsini kokun üzerindeydi. Hasretide senden öğrendim.
Gezdiğimiz yerleri geçerken içim eziliyor aklımın içindesin hep . Kendin küçüktün acın büyük oldu . Ne çok sevmişim benimde haberim olmadan. Telefonumdaki resimlerine bakıyorum birbirinden güzel aşk dolu. Küçücük gözlerinin bebeği gülümsüyordu. Tarçın renkli tüyün yumuşacıktı. Kırmızı ufak dilin gülünce dışarı çıkarıyordun. Yeşim çok üzgün. Gittiğin günden beri günleri unutmadan sayıyor. evinin oturma odasına resimlerini büyütüp çerçeveletip duvara astı. Koltukların üzerine yastık aldı senin resimlerin basılı. Her yerde resminle duvarları süsledi yalnız sen yoksun canım oğlum.
Biraz bekleseydin niye acele gittin. Biliyorum seninde elinde değil. Takdir ilahi bu önüne geçilmeyen . Hasret kaldın , bizi iki buçuk aydır görmedin . Çok özlediğini kalbim gibi biliyorum. Ben yokken eve gelip odaları bakıp kontrol etmişsin. Girip aramışsın Yeşim söyledi. En çokta buna üzülüyorum bende.
Beni ve dedeni görüp ondan sonra gitmeni isterdim. Nasılsın gittiğin yerde canom. Cennetin en güzel köşkü sana aittir eminim. Sen arkadaşların olan dumanımı poyrazımı buldun mu? Onlarla buluşup bizleri anlattın değil mi güzel canom. Seni çok özlüyorum yakışıklı oğlum. Dilom sen gittikten sonra dayanamadı yine bir arkadaş aldı kendine senin gibi . japon cinsindenmiş. Adını kenay kurdu. Buna alıştın mı dedim . Canonun yerini tuttu mu? Yok anne canonun yerini hiç biri tutmaz dedi. Konuşurken kelimeler boğazına tıkandı kaldı. İçinden seni çok özlediğini biliyordum. Konuşmak istemiyor duygularını aklı sıra saklamaya çalışıyordu.
Doktorundan seni aldığımızda çok ağladım. Yüzüne ellerine dokundum. Gözlerin açık gitmişti. Bizi çok özlediğin gözlerinin açık olmasından belli canom. Seni anlatmakta zorlandım. Göz yaşlarım aktı durdu bu satırları yazarken . Geleceğini bilsem ağlamakla geçiririm günlerimi . Gelinmeyen o yerdeydin canom. Kabul etmekten başka çare yok canom. Biz ailece seni çok sevdik , sende bizi . Yedi buçuk sene seninle beraber olmaktan çok mutluymuşum gittiğinde çok daha fark ettim bunu. Güzel anılar biriktirdik beraber. Küçük yoldaşım sırdaşım olmuştun. Sen gittikten sonra yarım yamalak oldum. Zevk vermiyor hiç bir şey. Eksiğim sensin canom. Bekle bizi ailece orda . ilk göreceğim kişi sen olasın emi. Mutlu ol gittiğin yolda seni sevgiyle kucaklıyorum canım küçük oğlum. Seni çoook özlüyorum canom.
Feride
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.