- 223 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Irkçılık ilah edinmektir...
Irkçılık ilah edinmektir...
İngilter ve rusya 200 yıldır ırkçılığı musallat etti bize ve ırkçılıktan hala vaz geçmeyecek miyiz koca Osmanlı yıkıldı.Irkçılık ilah edinmektir...
Irkçılık ilah edinmektir...
Irkçılığın da iyisi var kötüsü var...Enel-hak demenin de iyisi var kötüsü var...Allahtan bağımsızım anlamına gelirse Irkıçılık İlah edinme olur...Yasak meyve yemek ilah üretmektir...anında tevbe etmezsen şeytanın yaşadıklarını yaşarsın ...hz Musanın ırkçılığı ırkını secdeye davetti...yani iyi ırkçılık bu ama Firavun kendisi ilahlıydı Allaha erişmemişti...Kilise de Allaha erişmedi 73. fırkaya erişmedi...yani ilahlı Allah var ilahı yok eder.Irkını kilise ehline boyun eğmeye davet etme hz musa gibi kilise ehlini Firavun görmeye davet et...
Irkçılık ilahtır...Allah var ırkçılık yok olacak istersen sürdür ırkçılığı acı ensenden inmez.Tevbe edinceye kadar depremler seller peşinde olacak.Kilise ehline boyun eğmeye davet etmeyi terk et ırkına...İngiltere ve rusya kendine engel olma ihtimali olan her kişiyi ve kuruluşu yok etti 200 yıldır.Dur de bu iki kilise ehline...
Farklılıklar "ADL" sıfatının varlığının işaretidir.Adl sıfatlı var Adl sıfatına aşkın İslamdır.Esmaya aşkın kulluğundadır İslam acıdan kurtuluş
Allah var ilahı yok eder ilaha inananları da...yok eder ve acılar verir onlara cehnnem acısı da...Allah yok eder ilahı ...esma sahibi tektir ama eksik esma imtihan için elzemdir nemrut kaybetti imtihanı.Hz İbrahim kazandı.Nemrutu helak edecek...acılara grk edecek.Allah var ilah yok olacak...
Şeytan azabda gerek kilise ehline boyun eğelim diye ırkını İslamdan soğutanları Allah yok eder.İlahlıyı da ilahını da yok eder Allah Şeytanlıyı yok edecek acıları musallat edecek dünya ve ahirette onlara...Uzaklaştıracak Allah onları kendinden ...uzaklıkla acı tattıracak yok sayacak onlaro ödülü asayı musaya verecek Firavunu Kızıl denizde boğduracaktır...
Irkçı olduk koca Osmanlı yıkıldı...asiyiz "innemel mü’minine ihvatün" ayetine...İran Azeriye düşman işte...fransa ve rusyanın taşaronu bölgemizde...
Eğrı yok olur...ilahlı yok olur...de...Dolandırıcıya gaib gizlenir...kilise üç beş kere "kıyamet üç gün içinde kopacak diyerek mensuplarının mallarını kaptı...ama amcı Allah olana gizlemez.ikisi farklı ödüldür gaybı bilmek
Tanınmayı unutulmamayı sever Allah Tanımayan esmasının ilmine sahip olmayan rakibidir onu yok eder."İlah yok "yok eder ilahı secdeli ol acılar biter...depremle selle ilahı yok eder.Irkçıları yok eder...
Azametliyim demektir Ayette geçen "biz...""Biz"indirdik Kur’anı...azametini hatırlatır "Biz"emrettiklerim görevlendirdiklerin benim avucumda demiş oluyor.Razzakım meyve kopardığın ağaç benim avucumda demiş oluyor.
Mantık hatası yapma...Gaybı ben de biliyorum de.Çünkü Allah esmayı sevene hediyeler verir.Bedirde müslümanları melekler destekledi.Allahtan tek zatı istenmez her esmasını hediye eder.Gaybı Allah biliyor kaderi yazmış o bilgiyi esma aşıklarına hediye ediyor. Allahı böyle tanı.Allah kul arasında ki ilişki bu
Irkçılıktan çok çektik İngiliz ve rusya o kilise ehline boyun bükmeye davet etti ırkçılar o firavunlar bizi...Irkına zarar vermiş olmaları vicdanlarını sızlatmadı o menfaatçilerin...200 yıldır o ırkçılardan çekmediğimiz kalmadı...
İki asırdan beri ingiliz ve rus her güzel insanımızı itibarsızlaştırdı.ve kurumlarımızı Tarikatlerimizi ajanlarıyla bozdu...Kendilerine problem olacak her kurumu yok etti...Ama bu ikisinden de kurtaracak alternatifimiz var...
Ebu leheplere beddua görevimizdir yarabbi günümüzün ebu leheblerinin de ellerini kurut.İşte bu Kur’anın Tarihselliğini bozmak güncellemek
Şükür ırkımın da Musaları var...Savunma sanayimizi yok edemezler...Ülkemin yiğitlerini yok edemezler...Çinle savaş neyse 4.gücüz bizimle savaşı da kimse göze alamaz dünya böyle bir güçle savaşın ağırlığına dayanamz yıkılır dünya
Küresel çete...iç savaşlarla nüfusu azaltacak iç ve dış savaş değil konuşarak ikna ile büyümeyi ilke edinmeliyiz...İsrail İranı vurur...İran kilise ehline taşaron hep mü’min öldürdü...Kiliseye taşaronluk ırkçılıkdır...Allahın buğzettiği ırkçılık var ödüllendirdiği ırkçılık var...
Hz Musa ile Firavun farklı...Irkları Allaha yaklaştıranlarla ırklarını Allahtan uzaklaştıranlar farklıdır ikisi de ırkçı ama zıtlar...farklılar...ölçün Allah olsun...Irkını Allaha davet etti Musa ..."Kabir cennet bahçesidir"de...çünkü esma penceresi şaşmaz tek ölçüdür...işte Adl sıfatı der ki müşrikle mü’minin mezarı bile farklıdır...
İlahlıyı Allah yok eder...musaya asa verir ve musa iliyle yok eder...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.