- 251 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esmayla kavga eden şehadet etse de şehadeti bir ilahadır...Tevbe etsin Allaha
Esmayla kavga eden şehadet etse de şehadeti bir ilahadır...Tevbe etsin Allaha
Esmayla kavga eden şehadet etse de şehadeti bir ilahadır...Tevbe etsin...Allaha...esmadan başka ölçü yok desin Kur’an ölçüdür ama anlayamadım desin...hz Muhammet de ölçüdür örnektir ama iftiracılar onu bana yanlış tanıttılar de...
Sel burası benim diyor sen ben ev yapacam oraya diyorsun ...zıtlaşma...sel galip gelir...sel su ulaştırsın susuza.bitkilere Razzakla kavgan neden
Allah ve ölçü iki tane olmaz ölçünün zıttı olmaz Allahın da zıttı olmaz helak edr Allah ilahları der mantık...ve Kur’an.uzunluk ölçüsü tek.ağırlık ölçüsü tek işte
İlah yoktur Allah vardır tek Allah şeytana kabile yaptıklarını yapar nemruda yaptıklarını yapar yani yok eder...var kalır benim ilahlığım veya ilahım sanan yanılırsın Allah var ilah yok olacaktır...
Allah "Razzaktır"rızık üretilecek toprakta rızık üreteni sever ev yapanı sevmez.İşte sel ve deprem evleri rızık yetişmeyecek yerlere yap dedi
Razzaka asiler tevbe etmedikçe İlahlıdır ama Allahsızdır...der esma tevbe etsin...ahirette de Allahsız ilan edlirsin...şehadetin ilahınadır...Allahın esmasını öğretti Kur’ana Kur’anın tanıttığı hz Muhammedin Allahın a değil şehadetin 73.fırkanın Allahına erişmedin putlara takılmışsın sen aydınlığa ermemişsin ...şeytan senin ilahın...veya melekler...veya hz Adem ama hz Ademin ilahı değil Allahın...Allahın esması insanın eksikliğini gör der...hz Adem bile yasak meyve yedi...eksik yani eksiğe ilahlık verme...onun Allahıdır ölçü eksiği olan ölçü olamaz der mantık Allah eksiklerden münezzeh dedi Kur’an ve mantık
Tek ölçü esmadır ayeti sünneti icmayı kıyası nesheder...Müftü bağımsız olursa asidir.secdesini bozarsa nesh eder esma onu...Allah tek ölçü tek
10.000 lira versen çoban bulamazsın çünkü Haklılar insanlar...zor işler için robatlar yapılmalı.Teknik araçlar üretilmeli.Zor iş seçilmez...teknik ve ilim sıfatlarına aşık değilsin eğer insan için teknolojiye gayret etmezsen...ve bu şehadetinin eksik bir ilahı var...keyfine düşkünlüğünden teknolojiye aşkın olmamışsa eksik ilahın işte o keyfiliktir...şehadetin hz Muhammedin Allahı değil...Firavundan aşağı ve eksiksin sen..."musanın rabbine İman ettim"dedi tevbe etti ilahından Firavun...73. fırkaya erişmeyen tevbe etmezse cennetin kapısın bile yaklaşmaz o şehadetine güvenme..
İlme teknolojiye tevbe et...ilme aşıksan alime imanlıysan...diyor işte bin ayetle Kur’an...keşke hz Ömer gibi adl sahibine hz Ali gibi Alim sıfatına hadim olsaydım de...cennetiin kapısına ulaştıracak tevbe belli...ölçü esma namazın yetmez cennete tevbeye sarıl...Hz Ebu bekir gibi sıddık olsaydım da de...Asrı saadete aşık ol...hicret et...ülkende hicret mümkün olmazsa alternif ülke ara...
Yıllar yılı Arabistana gidin dediler bize vallahi artık giderim.Çünkü Çin blokuna geçti suudu arabistan sırtım yere gelmez.
Tek ölçü esmadır ayeti sünneti icmayı kıyası nesheder...Müftü Allahtan bağımsız olursa ilahlıdır tevbe etsin Muhammedin ilahına demeli...O asidir.secdesini bozarsa nesh eder esma onu...Allah tek ölçü tek çünkü
Malı canı evladı arkadaşı vermek de tevbedir Allah maliktir feda et malı evladı canı sahibine.Gerçek sahib o demiş ol.Tevbe bu
Şükür...Altarnatif ülkem var...artık suudistana gideceğim...Çin arkasında...batıcıların almanyası yunanı fransası varsa
Chp kazanırsa altarnatif ülkem var artık suudi arabistan.kutup değişikliği de yapmış olacağım...chp ile aynı kutupta olmamalıyım
Doksan dokuz esmanın penceresinden bak ve tevbe et...şehadetin Allaha ise...firavunlara hz musa gibi düşman olamadım Musa olamadım asa verilmedi bana de...fakirlik kırık asadır zengin ol ki hz Ebu bekir gibi fakir köle olmuş müslümanları kurtarasın tevben yoksa bu hususta etmeye niyetin de yoksa 73.fırkaya da Musannın Allahına da değil ki o şehadet...İLahlı Allahsız kalır Kahreder Allah... kalbin mühürlenir...Hz musa gibi hızıra arkadaş olanadım de...alim sıfatına hadim olamadım de...Hızırsız hz Kur’an anlaşılmaz ki...100 tane meal var işte...
Ne güzel kulların var Allahım senin de onlarla örtüşmediğine tevbe et 73.fırkaya ve esma sahibi Allaha bu tevbeler eriştirsin senin İlahlı ölme...Allah ilahına da sana da kahrder yok eder seni...o şehadetin eksik ekmel olan cennete giremezsin o kafayla o eksik imanla esmayı budadın esmaya sınır koydun pagansın iyilikleri yetmez iyiysen iyi paganların gittiği yere göz dik cennete değil...eksik sıfatlılara Allah dedin sen kalbin mühürlü...aydınlığa erişemezsin 73 yaşındayım ağaca çıkabiliyor muyum engellemiş işte Allah buğzet Allah için duygularım Allah için değil de...esfeli salimdeyim de...eylemlerin hallerin düşüncelerin Allah için mi ve Allahın esması için mi esmaya göre mi o eylemlerin zinadan kaçmanla cennet verilmez tevbe et eylemlerinle hallerinle düşüncelerinle duygularınla hz Muhammedle örtüşmediğine örtüştüğün kadardır şehadetin..."rahmetenlil alemin var...esmaya göre ölçü var örnek var ona ve sahabesine erişmedin örtüşmedin bir toz şeker atmakla bir bidon suya şekerli su içmiş olursun ama eksiktir şekeri o suyun hiç değilse ekmele erişemedim de ve yangınını sun Allaha tevbe tevbe tevbe...İşte ramazan geliyor "Şeytan zincire vurulacak ama sen de şeytanına zincir vur tevbedir zincir...tevbesizsen şeytanın zincirsizdir...hz Muhammedin ümmetiyim diyorsun ama pamuk ipliğiyle bağlısın ve hiç yangının da yok derdin de...Ah müslüman bari tevbe et...bari dertlen...sızlan hiç değilse hz Ömer iki imparatorluk yıkmış adl sıfatına aşıyla ya aildeki İlim aşkın varmı örtüşmedin örneklerle...ah bari çek...
Evet...Esmayla kavga eden şehadet etse de şehadeti bir ilahadır...Tevbe etsin Allaha
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.