- 241 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Önemli olan insan olmak...deme
Önemli olan insan olmak...deme
Esmadan başka ölçü yok...Önemli olan insan olmak...deme...önemli olan 73. fırkadan olmak...
73 fırkaya ermeyene iyi insan denemez...İyi insan denemez pagana esmaya göre...çünkü pagan parçayım der...kibirlidir...Kulluk amaçlı değil...Allahla örtüşmek ister ama amcı ilahlıktır nirvanadır...Allah nurundan üfledi hz Ademe bu esmaya aynalıktır...zıt yöne gider pagan amacı esmadır ama biri esmayı kendinin snar secde ehli emanetimdir der esmaya paganın zıttına ilerler...ama dünnya yuvarlaktır zıt yönden gidenler de ayni yerlerden geçer...tur yapan belediye otobüsleri de aynı güzergahtan geçer sadece yönleri zıttır...bu zıt yönlerden biri cehenneme biri cennetedir...adl sıfatı farklılara farklı ödül verir çünkü...73.fırkaya tevbe et...Allah sadece onlardan razı...
İyi insan olmak yetmez der Kur’an cennet için 73.fırkadan olmak için...
Denilmiş ki...İyi insan, herkese aynı saygıyı gösterebilendir.
İyi insan, herkese aynı sevgiyi gösterebilendir.
İyi insan, kötülük yapana da iyilik yapabilmeyi bilendir.
İyi insan, elindeki ile mutlu olmasını bilendir.
İyi insan, elindeki ile mutlu etmesini bilendir.
İyi insan, ufak tefek yanlışlarını gördüğünde etrafındakileri tatlı dille uyarabilendir.
İyi insan, “her şeyin en güzeli sadece benim olsun” demeyendir.
İyi insan, “benim de olsun, arkadaşımın da olsun” diyebilendir.
İyi insan, üzüldüğünde gözyaşları ile ağlamasını bilendir.
İyi insan, kin tutmayandır.
İyi insan, insanları önemsiz şeyler için yargılamayandır.
İyi insan, insanların açıklarını aramayandır.
İyi insan, insanların açıklarını kapatabilendir.
İyi insan, bu dünyanın geçici olduğunu bilendir.
İyi insan, kılık kıyafetine bakmadan herkese aynı ölçüde muamele edebilendir.
İyi insan, çocuklarına iyi insan olmayı öğretebilendir.
İyi insan, her zorluğun içinde bir çıkış kapısı bulabilendir.
İyi insan, basit işler peşinde koşmayandır.
İyi insan, iyi insanlara iyi, kötü insanlara da iyi davranabilendir.
İyi insan, karşılık beklemeden iyilik yapabilendir.
İyi insan, en sinirli anında bile öfkesini kontrol etmesini bilendir.
İyi insan, kıskançlık uğruna başkalarının kariyerini engellemeyendir.
İyi insan, kazandığı para ile yetinmesini bilendir.
İyi insan, hakkını arayandır.
İyi insan, söz verdiğinde sözünü tutmak için elinden geleni yapabilendir.
İyi insan, boş vaatlerde bulunarak insanlara gereksiz umutlar vermeyendir.
İyi insan, kendi çocuğu için istediğini başkasının çocuğu için de isteyebilendir.
İyi insan, haksız olduğu durumlarda özür dileme erdemini gösterebilendir.
İyi insan, arkadaşının başına gelen felakete kendi başına gelmişçesine üzülebilendir.
İyi insan, kazandığı her kuruşun helal olması gerektiğini bilendir.
İyi insan, çocuklarına karşı sabırlı davranabilendir.
İyi insan, iyi insan olduğunu davranışları ile gösterebilendir.
İyi insan, başına gelen olaylarda kendini sorgulayabilendir.
İyi insan, her insanın hata yapabileceğini bilendir.
İyi insan, her zaman el üstünde tutulmayı beklemeyendir.
İyi insan, yardım istenmeden ihtiyacı olana yardım edebilendir.
İyi insan, iyi insan olduğu için aptal yerine konulduğunda bile gülüp geçebilendir.
İyi insan, başkalarının hayallerine ulaşmasını engellemeyendir.
İyi insan, herkese hakkını vermeyi bilendir.
İyi insan, mizanda hesap vereceğini bilerek dürüstçe yaşayabilendir.
Velhasıl, iyi insan olmak zordur bu hayatta! esma aşkı ile mümkün...esma aşkı paganda yok mu var...ama secdelide esma aşkı Allahla örtüşme aşkı Kulluktur...pagan ise ilahlaşıyorum der.Bu amaç batıldır...yani Allahın zatının yüceltilmesine terstir...Allahın zatını kilise de küçümser hz İsa oğuldur der...oysa hz isa ile Allahın zatı kıyas bile edilemez...işte bu zatına sınır koyma öyle büyük suç ki...cehennemdir...cezası...adl sıfatı .Allahın zatını küçümseyeni sınırlıyanı kulluktan kaçanı cehenneme atacaktır iyi amelleri ancak cehennemde fayda verir...
Allahın zatını sınırlıyor pagan...ne kadar iyi insan da olsa cehennemdedir çünkü Hint beyni "Allah hayvan şeklinde yer yüzüne indi"der...sınırlar Allahın zatını ve esmasını...esması insanın malı olacak kadar küçümsenmemeliydi...
Kur’an şunu öğretmiştir...İlah yok...Allah var...Allah ilah bırakmaz...cezalandırır yok eder...esmayı veya Allahın zatını küçümsemek sınırlamak basitleştirmek ululamamak ...Şirktir...şirk sahiblerinin ibadetleri cehnnemde değerlenir...Allahın zatını esmasının sınırlama...ulula...oğlu var deme parçasıyım deme sen kimsin parçası olacak...parçalanan zatını koruyamayan Allah olamaz dedi Kur’an...ilk yaratılan aynadır...nuru Muhammedidir.sen nuru Muhammedinin parçasısın...Nuru Muhammedi kesretin çekirdeğidir...vahdeti vücut yok tek vücut var..."olma derse mahvolur ol dem heman"...deAllahı ululayalım...Allah kendini ululamayanı yok eder...cehennem odunu eder...ulula Zatını da esmasını da .aynasıyız de..ulula denkim deme...ortağım deme...ulula...
Allahı en ekmel seviyede ululayan 73. fırkadır...yaratan uludur de...Yaratılmadım parçasıyım deme oğluyum deme...bu ululamak sınır koymaktır...zatına ve esmasına şeytan tevvab sıfatına sınır koymuştur...suçu bu sınırlamış adl sıfatını ...ululamayanı Allah da ululamaz...Alemlere rahmetsin demez... kelimullah der mi halilim der mi...
İlah yok ...yok eder Allah...Şeytan kıssası bunu haykırıyor...
Ve bir şiirim...
Sarı gülüm
Mavi zambağım
Özlemişim çok
Fotoğraflarında dolaşıyorum
Sarı gülüm
Mavi zambağım
Ne yakışmış o mavi elbise sana
Ellerinde dolaşıyorum
Tahtalar eskimiyor
Eskiyor eller
Kelebeklerim ellerin
Gözlerine dalıyorum
Yaz gelmiş gibi
Aylardan ağustos gibi
Sık sık koşuyorum gözlerine
Yangınım sönsün diye
Özlemişim çok
Yollara bakıyorum
Hangi yoldan geleceksin diye
Hangi sabah
Hangi güneş
Sunacak seni bana
Özlemişim çok
Kaşların gülünce güzel
Ellerin bir selam yazınca güzel
Dilin hayat soframa bal
Çok beklettin haydi gel
Özlemişim çok
Fotoğraflarında dolaşacağım
Gönlüm bahçende bal arısı
Sarılar giy
Maviler giy
Yeşiller giy
Her gün ayrı öldür beni
Bekletişinle
Özlemişim çok
Rüzğarlara benzetirim saçını
Eser yanık bağrıma
Teltel okşuyor saçlarını gözlerim
Çok özlemişim
Her telde ölüyorum
Özlemişim çok
Ayrıdır bende yerin
Gelmesin aman kötü haberin
Perçalanır ciğerim
Bakışların derin
Geceye ay fikirlerin
Hani demiştin ya:
"Güneş batar ne kuş kalır ne gölgesi
O gün dedim kendime
"Sev bu kızı"
Her zaman bulunmaz böylesi.."
Özledim çok
Duy sesimi...
Özledim çok
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.