- 941 Okunma
- 11 Yorum
- 11 Beğeni
BEN
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
"Gidiyorum gündüz gece."
Anlayan için ne sırlı bir cümle...Huzur verici, heyecanlı ve umutlu. Gitmek başlı başına bir hikaye. Yollar ayrı hikaye. Hikayesini hikayeme eklediklerim, hikayesine eklendiklerimle yol evren yolculuğumun toplamı. Büyüyorum, genişliyor, tamamlanıyorum.
İçimde rengarenk uçurtmalar uçuyor. Hiçbirinin ipi elimde değil ama hepsi benim. Onları orada tutmak için bir çaba sarfetmem gerekmiyor. Yalnızca yukarı bakmam kafi. Oysa ben hep koştum. Yoruldum, durdum. Sonsuz sağanak altında koşarak bütün yağmur damlalarına yetişmek istercesine...
Durduğum yerde gitmeyi keşfettiğimden beri Ay’ın kendisiyim. Başlangıcın kendisi de benim. Benden bana dönen, ışıyan, karanlığa gömülüp tekrar tekrar ışıyan benim. Ben sevginin kendisiyim. Aşkın, umudun ve dahi bütün güzelliklerin kaynağı benim. Bilge benim, kadim olan ruh benim. Öz benim. Velhasıl varlığı varlık yapan ne varsa hepsi benim.
Ne dişiyim, ne erkim. Nebati, hayvani ve insani değilim. Giydirilmiş elbisemin içinde ben hiçbir şeyim.
Hiç kimsenin değilim. Hiç kimse de benim değil. Na mekanım. Duvarları görmüyorum. Bağları, ve aidiyetleri de. Dinim yok. Devletim yok. Irkım yok. Sınırım yok, bayrağım yok. Ruhumdaki uçsuz bucaksız ülkenin hükümranı da benim, hizmetkarı da. Ereni de benim, delisi de...
Ben bu kadar güzel olduğum için baktığım her şey güzel. Benim zerafetimle her şey zarif ve latif.
Benim adım Nur.
13 Mart ’23
Ruhumda Bir Yer
YORUMLAR
Aynur Engindeniz
Selamlar.
"Nur" aydınlık, ışık bir yönüyle.
Diğer bir yönüyle ilahi bir güç tarafından var edilen parlaklık...
Derin bir duyu ve düşün ile baktığımızda kısa yazınız, bildiğimiz var olan evrenin tümünü kaplayan, onu aydınlatan, canlandıran engin ve sınırsız olgu ve kutsal enerjiye, güçlü ve zengin bir edebi üslup içinde değiniyor...
Takdir ve tebriklerimle.
Sevgiler, esenlikler.
Aynur Engindeniz
Evet beni benden ayırmadan gidiyorum çok mükemmel bir çalışma okudum kutluyorum
Aynur Engindeniz
Yüreğinize sağlık çok güzel olmuş
koşmak yağmur damlalarını yakalamak için
düşen her bir yağmur rahmettir berekettir
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
Ruhun kendisi, kalbin sahibi.
Kaçıncı boyut bilemiyorum ama yüksek bir bilinç var içerikte.
Sevgiler
Aynur Engindeniz
Merhaba. Sizi görmek hep çok güzel. Yıllardır. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.
Allah'a has sözcükler dökülmüş sayfanıza,rahmet özünüzdedir emin olabilirsiniz,
Yüzünüzde mutluluklar hiç eksik olmasın..
Tebrik ederim
Aynur Engindeniz
yeni bi kitap kokusu alıyorum sanki...biliyo musun Aynur, bi zaman sonra herkes sesine döner...beyninin kara kutusunu eline alıp inceler...büzgen sert damarlar tek tek açılır, türbülansa girmiş gibi her şey önce bi sarsılıp ortalığa dökülür sonra. tıpkı Merdan Dede'nin repliği gibi: "Ben buraları bilirim...çiçek gibi girersin, çalı gibi çıkarsın...kimse girdiği insan değildir burda...bana ev buralar..."
sanki Nur'un hikayesi yeni başlayacakmış gibi...
sen hep güzeldin...
Aynur Engindeniz
Yol nereye götürecek, sabırla ve huzurla göreceğiz. Tünelin ucundaki siyah ışığa aşığım. Yeni kitap çoktan bitti. İnanmayacaksın ama bir aşk anlatısı. İlki ne kadar karamsarsa bu o kadar ışıklı...
Seni seviyorum gule. İyi ki varsın.
Seni okumayı seni de ne çok ne çok özlemişim.
Selam olsun güzel yüreğine sevgili Aynur.
Kocaman sevgimle güzel arkadaşım benim.