- 499 Okunma
- 3 Yorum
- 5 Beğeni
KADIN OLMAK
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Sonsuz bir güç gerektirir kadın olmak.
Çocuklarına yeter, eşine yeter,evine, işine de yeter. Ama kendine yetmeye vakti kalmaz çoğu zaman kadının.Herşeye yetişir kendine geç kaldığının farkına bile varmaz.Hayatını adamıştır çünkü en sevdiklerine. Onların bir gülüşüne bin canı olsa verir hiç düşünmeden.
Sabır gerektirir kadın olmak.Yokluğa sabreder.Anlaşılmamaya, bazen ne yaparsa yapsın görülmemeye, avazı çıktığı kadar bağırsa da sesinin duyulmamasına, birşeylerin değişmesini umarak tutundugu hayatta hiçbir şeyin değişmemesine sabreder .Sabır taşının can bulmuş halidir.
Sınırsız bir anlayış ve fedakarlık gerektirir kadın olmak. konuşmasından, sessizliğinden, içine atmasından ,yeri gelip ağlamasından, halini anlayanı olmasa da; o hep anlamak zorundadır karşısındakini. Söyleneni bırak söylenmeyeni bile... ve gereğini yapmak. Onun için belki yerinden bile kımıldamayacak insanlara sonsuz özveri ile hayatını adamak yine ancak kadına özgü bir harekettir.
Cennet ayaklarının altında mı gerçekten bilinmez ama geçtiği yeri cennet eder kadın .Gülüşünde çiçek açar. Bakışında şefkatin binbir tonunu görürsünüz. Sevgisi için canından geçen muhabbet fedaisi tek varlıktır.
Tarih boyunca dışlanmış hor görülmüş, sevmiş ama sevilmemiş, emeği heba edilmiş, suistimal edilmiş, maalesef şiddete uğramış hatta öldürülmüş her kadının ahı çınlatır arşı alayı .Mazlumun ahı şimşek hızıyla ulaşır gökyüzüne.
Ağlatmayın artık şu kadınları. Tek istedikleri sevgi saygı anlaşılmak ve değer görmek. Sevildiğini hissederse bir kadın dört mevsim çiçek açar. Dünyani da ahiretini de cennet bahçesine çevirir.
Mutluluğun düsten ibaret olmadığını bilen mesut olmak isteyen herkes, hayatındaki kadını anlasın dinlesin kıymet versin.Cünkü kadının gözünün sevgiyle baktığı elinin dokunduğu heryer yeşerir bin nimet verir. Bir kadının eli değmişse hayatına Kendini Rahman’ın hazinelerinden birine ulaşmış say. Dünyada da ahirette de bahtiyarsın demektir. Başını şükür secdesinden kaldırmasan yeridir .Vesseleam.