KAZAN KALDIRMAK-(Çözümsüzlüğe biçare)
KAZAN KALDIRMAK
ÇÖZÜMSÜZLÜĞE BİÇARE …
Olur mu bilmem ama, olursa olur…olmazsa da olur.Amaç buysa eğer…her şey mübah sayanlar sayarlar sanki.
‘’ Kazan kaldırmak’’ Deyiminin esas mânasına girmeyeceğim .Lakin, burada kazan da kaldıran kimse yok ki, kazan kaldırmış gibi yapıp,esas amaca güdülemek.İtikamete doğru yönelmek ve yöneltmek.Yapamadığı-yapılamadığı,birazcık engel görüleni ortadan kaldırmak için, veryansın edip, esas noktaya odaklanmaktır bütün mesele.Sanki, temcit Pilavı gibi.
O mesele de …aslında mesele yok hattı zatında..sözüm ona deyip, anlamayanların gözüne sokma pahasına olayı daha da abartılı hale getirip(Psikolojik-Sosyo-Politik-Kültürel yönden) konuyu ısıtıp,yanı kazanı ısıtıp-ısıtıp öne koymaktır.
Esas mesele bu olmakla beraber, aynı zamanda bir taşla da 2 (İki) hatta daha fazla kuş vurmaktır mesele.
Nasıl ki , İkiz kulelerinin vurulması gibi çok fonksiyonlu plması gibi…burada sadece islâma fobi değildi mesele…bunla birlikte bir çok meseleyi de ortadan bertaraf etmek ve siyonistçe düşüncenin temelinde de bu zaten.
Gelelim esas meseleye…K.Kılıçdaroğlu ile Meral Akşener Meselesine ;
1-Feto ve NED üzerinden Amerika (DerinAmerika) kurguları
2-Feto ve Gladyo politikaları nın enterge çalışmaları
3-Özel Haarp ve hareketlerini hareketlerinden BÎ HABER
4- Emperyal Devletler (Fransa-Almanya-Rusya) özel direktifleri
5-İngiliz Hegomanya Histerioası için emeller
6-Ege Adaları ve Doğu Akdeniz Megali İdea…Bizim için Mavi deniz ideallerimizi yok etmek kendi emellerine ulaşmalarını sağlamak için,
7-İsrail vaadilmiş topraklar emelleri. Doğrultusunda;
PKK ve YDP ve uzantılarının amaçlarını bir bir yerine getirmek için konuyu (Sirkeyi bal haline getirme çabaları..) ısındırmak ve sunmak için ağa babalarının direktiflerinden başka bir şey değildir.
Ha! Petrol ve son günlerde özellikle de 2013 tarihinden itibaren kendi petrol arayışlarımız ve sondaj çalışmalarımız da unutulmasın Lütfen.
Onun için …Lütfen kardeşlerim,arkadaşlarım-dostlarım… FETÖ ve NED üzerinden Amerikan planlarına hizmet servis etmek üzere kurgulanmış bir partide yanlışlıkla mevziilenmiş olan bazı milliyetçi kardeşlerim geç de olsa nihayet uyanmaya başlamışlar ve bu "AJAN ‘’SİYASET" ocağını deşifre etmeye başlamışlardır ! ’’ dediğini de duyar oluyorum.Andığım için de Rahmetli Miraç Demirbaş Ağabeyim’e Gani-Gani Rahmetler Diliyorum.
Selamlar ve Sevgi -Saygılar Diliyorum.
05 03/2023 Y.KARAŞAH BURDUR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.