- 272 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
GERİ ALALIM CENNETİMİZİ !
GERİ ALALIM CENNETİMİZİ !
Bizler, yoksul annelerimizin su ve yiyecek bulamayıp , aç bıraktığı için, henüz dünyaya getiremeden, kucağına alıp sevemeden, okşayamadan içinde kaybettiği bebekleriz !
Bizler, havadan , sudan sebeplerle çıkartılan savaşlarda, belki de ayaklar altında ezilen bebekleriz !
Bizler, namusunu, şerefini, vatanını asla satmayıp, bu şeref uğruna ölmeyi tercih edenleriz !
Saldırıya uğrayıp kirletildiği için, toplum ya da aile bireylerince ölüme mahkûm edilenleriz !
Doğruluktan, dürüstlükten, haktan, adaletten sapmayıp, hiç bir şeye sahip olamadan bu dünyadan göçüp gitmeyi seçenleriz !
Tüm yaradılanları, Yaradan’ dan ötürü sevenleriz !
Aşkı kutsal bilip, gereğinde sevgimizi kalplerimize gömenleriz !
Bir yudum suyu, bir lokma ekmeği, tanıyalım, tanımayalım, insan ve hatta tüm canlılarla paylaşanlarız !
Attığımız adımda, bastığımız toprakta, karınca, böcek ya da canlı bir bitki var mıdır diye tereddüt edenleriz !
Yolumuz üzerinde çocuk, kuş, kedi, köpek, karga, yılan bile varsa ; ürkütmemek için yolumuzu değiştirenleriz !
Bu Cennet Dünya, bizlere ödül olarak sunuldu. Bu Cennet bizim !
Ey Cennetimizi işgal edip Cehenneme çeviren çakal sürüleri ! Defolup gideceksiniz elbet bir gün. Ve bizler el ele verip, birlik olup, alacağız, kurtaracağız Cennet Dünyamızı sizin kirli ellerinizden !
Gelin ey günahsız ruhlar ! Gelin birlik olalım ! Cennetimize sahip çıkalım ! Bizlere armağan edilen, günahsızlığımızın ödülü olan bu Cennet Dünyayı çakalların elinden kurtarıp, yeniden tüm günahsızların, masumların, mazlumların özgürce yaşayabileceği gerçek cennet haline dönüştürelim !
Fikret T...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.