- 204 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Boşluk Boşluk İçinde
Boşluk Boşluk İçinde
İnsanın içerisinde olan ve büyüme temayülü gösteren boşluklar gün geçtikçe serpilmekte maalesef. Boşluğun insanı pişireceği, dehlizlerden kurtuluşun bir anahtarı olabileceği, zorlukların kolaylığa, zararların kâra tevdi edebileceğine yönelik bir inanışta vardır. Bunun gibi boşlukların olumlu bir cihetinin varlığına inanılsa da boşluklar daha çok yaralayıcı yönleriyle bilinir. Sevdiklerini özleyen bireyin, ayrılığın acısına bürünmesi gibi bir hal.
Boşluk mottosu gerçeğinin ön kabulüyle çok şeye önden bir cevap bulunmaya çalışılabilir elbet. Boşluklar, en hafif haliyle insanları öldürmeyeceğinden, olsa olsa sersemleteceğinden dem vurulabilir. Boşluklar hayatta hep vardır ve var olmaya devam edecektir denilebilir ama önemli olan bu boşluğun inşasında bulunulması ve büyümesine yardım edilmesi tezatlığına düşülmemesi gerektiğidir. İnsanı karşılayan bu dip boşluklar, bir kara delik olmaya görsün.
Hayatın boşluk kabul etmeyeceği, boşluk görülen şeylerde de bir doluluğun olabileceği, illa ki bir boşluk varsa, bu boşluğa sağlı sollu yaklaşımlarla, çözümleme ve açılımlarla üzerine gidilmesi ve yol alınması gerekliliği de önemlidir. Sonuçta boşluklar da gelecek nesillere bir miras olacaktır.
İlkay Coşkun
01.03.2023
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.