- 333 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
DEPREM DEME DİYOR
DEPREM DEME DİYOR
Dün akşam araba ile şehir merkezinde bir taziyeden deprem boyunca sığındığım ablamın evine dönüyordum yolda trafik polisi durdurdu, alın bunun ruhsatını far çalışmıyor kesin cezasını dedi,dedi ama karşısında bir insan olduğunun bile farkında değil,indim farlara baktım inanın dikkatli bakmazsan farkında olamayacağın bir gözden kaçış,hani olur ya hepimizin başına gelmiştir,maruzatımızı anlatma gereği duyarız,bende sayın komserim elli yaşında eniştemi kaybettim,taziyesinden geliyorum,depremde baba evimiz ağır hasarlı çıktı muhtemelen yıkılacak ve eve giremiyoruz ayrıca bu araba emanet olarak bende yani depremzedeyim dememe kalmadı,BANA DEPREM DEME benimde evim yıkıldı dedi,şimdi ülke olarak kenetlendiğimiz bu günlerde ve gündemimiz sadece deprem olmuş ken evlerimize bile giremiyorken;deprem hayatımıza bu kadar girmişken nasıl olurda bana deprem deme diyebilirsin,şimdi sayın polis bey ben sana ve senin gibi halden anlamaz kendini Kaf dağında gören tüm zihniyette ki görevlilere diyorum;deprem diyeceğim zorunuza gitsede,duymak istemeseniz de deprem diyeceğim,belki enkazlar bir çok cansız bedenin üstünü örttü ama olağanüstü hal, bazılarının kötü niyetlerinin üstünü örtemeyecek ve örtmemelidir.
Ben paşa paşa trafik cezamı ödeyeceğim lakin depremzedelere güzel bir sözü çok görenler ,tahrikçi ve tehditkâr tavır sergileyenlerin cezasını çekeceği ilahi adaletin mutlaka olacağına olan inancımı hiç bir zaman yitirmem.
Bizim aslında ekmek kadar,su kadar,barınak kadar ve adalet kadar ihtiyacımız olan yeğane şey hoşgörü dür.Dil, yüz mimikleri ve beden dili bu üçü en çileden çıkmış insanı yola getirebileceği gibi en sakin insanı bile çileden çıkarabiliyor hele ki ülke olarak bu günlerde buna sıkça rastlamak mümkün.
Şimdi ceza almak çok zoruma gitmiş gibi algılayabilirsiniz ama kesinlikle beni bu şekilde hiddetlendiren şeyin para cezası olmadığını,insanları hor gören yaklaşımlara karşı bir tavır olduğunu özellikle belirtmek isterim,
Ne olur beyler,bayanlar ne olur biraz daha özverili,biraz daha hoşgörülü,biraz daha insancıl yaklaşın,görevinizi bu şekildede yapabileceğinizi unutmayın ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.