- 256 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KOVİT 19 VE İNME
Bu gün 26 Şubat 2023 tam bir yıl önce bu gün kovite yakalandım, kovite bağlı pıhtı atma nedeniyle inme geçirdim, 3 cm lik ölü beyincik hasarı ile uzun süre denge sorunu yaşadım, ( sarhoş olmuş gibi sallanıyor, hiç bir işmi tek başına yapamıyordum) çok şükür 1 yılı doldurdum zararsız, her ne kadar eski ben değilsem de, biraz sallanmalarım devam etse de, çok çok iyiyim, her işimi kendim görecek seviyeye duruma geldim çok şükür.. Bu vasıta ile Ankara Bilkent Şehir Hastenesini tanıdım ve doktorları sağ olsun var olsun, iyi ki böyle bir yer var. En ince ayrıntalar la inceleyip tedavi yapıyorlar..Kontrollerim olsun, yoğun bakımda geçen günlerim olsun en ince ayrıntıya bakıyorlar. Tam manasıyla mükemmel hastane.. Devletimiz ve milletimiz var olsun, bu imkanları hazırlayıp sunandan Allah cc Hu razı olsun..
Her işin başı sağlık, gerisi hikaye, kendinize iyi bakın.
Rahatsızlığım nedeniyle siz değerli dostlara yeterli ilgi alaka gösteremiyorum bir kusurum oluyor ise affedin, hiç bir konuda gönül koymayın, darılmayın, üç günlük dünyada da haklarınızı helal edin, nede olsa emanet can taşıyoruz. Nereye kadar bilinmez..
Her işin başı sağlık, sağlığınıza dikkat edin,
Sağlıcakla kalın,
Hoş çakalın
Selam ve saygılarımla..
Sürçü lisan ettimse affola.
Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
26/02/2023
YORUMLAR
Kemal Bey Üstadım;
Bir hakkımız varsa helal olsun. Siz de hakkınızı helal ediniz.
İnsanoğlu bir var bir yok. Bir gece depremle on bir ilimizde on binlerce insanımız yaşamını yitirdi.
İnşallah her geçen gün sağlığınız daha iyiye gider, biran önce eski sağlığınıza kavuşursunuz. Ben de by-pass ameliyatından sonra korona olmuştum. Ne kadar zorluk geçirdim. Eşimin de ancak beşinci testinde negatifi görebildik.
Saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Seğmenoğlu.
11caferabi12
ilginize teşekkür eder, sağlıklı günler dilerim..
Sizlerde Allah'a emanet olun..
Selam ve saygılarımla..