- 410 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
OKUL İNSANIN EĞİTİM YUVASIDIR
Bizim okulumuzda Eğitim verilmekteydi, Nilüfer Öğretmen bizlere yazılı bir sınav yapardı. Çok zorlu bir Derslere girip o kadar emek sarf edip ter dökmeye çalışıyorduk. İzettin Bey , Bu kadar temiz kalpli bir insan arkadaşlarına ve çevresine örnek oluyordu. Bu yıl lise bire gidiyorduk. " Okul nöbetçileri beni çağıyordu. Bu yıl Bilgi yarışması falan olduğunu söyleyince heycanlanarak Kitap falan Roman öykü sınıfta öğreymenimden istedim. Dediki bana Emine Şenlikoğlu ; Romanı var sanırım seni mutlu edecek bir Roman bir de ne söyleceğimi düşünüyorum.Saatlerce düşüncelere hızlıca dalıyordum.
_Öğretmenim size bir Sorum olacakta ; Beni kütüphaneye üyeliğimi yaptırabilir misiniz? İstanbul’da Rami En büyük kütüphanesinde üye oldum. Küresel bir Bağ olan mucize beni bir an önce mutlu etmeye özen gösterdikçe keyif katıyordu.
_ "Sanırım Bunu Bir motivazyon haline getirmek gerekiyor Okumanın yazmanın yaşı yok ki ; Oğlum sen bir Efsane bir yaratılığını koyup bilgili bir Akademisyen Gazetelere ünlü bir Sanatçı olabilirsin dedi. Erdemlik gösteren öğrenleri karşılamaya başlayan Enes gel buraya Bir Kürt Sevdim okuyalım ; Bazıları Gönülden Gelen Dostluk Şiir kitabını okuyordu. Yazarı Mehmet Sait Kaya’ydı. Gayet başarılı bir eserdir. Herkesi okumaya ve iş sahibi oĺmaya davvet ediyorum.
MEHMET SAİT KAYA
YAZAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.