- 342 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Deprem Üzerine
Acımız, yaramız, kanamışlığımız, yaralanmışlığımız, ağlamışlığımız yetim kalmışlığımız geçmediği için Rahmetli şehitlerimizin Aziz hatıraları örselenmesin diye kırkımızı bekleyeceğiz. Unutmuş değiliz not alacakta değiliz.” Depremde de görünmeyenler” diye bir yazım vardı okuyanlar bilir okumayanlar okusun. Bu ülke her büyük depremde aynı sahneyle karşı karşıyadır ve bunun tek istisnasıdır İstanköy depreminde Bodrum da yaşananlar. Gözleri vardır görmezler kulakları vardır duymazlar vicdanları yoktur utanmazlar güruhunun, sahibinin sesi evlere şenlik habercileri ile ülkeye yaşattıkları yıkım yine milletin omuzlarında.
Biz bu yıkımla da başederiz. Ediyoruz…. Milletçe her yere koşuyoruz… Allah rızası için gölge etmeyin başka İhsan istemeyiz. Susmamız edebimizden bu ülkenin namus erbabı susuyor diye namussuzlar ortalığı boş zannetmesin… Geldiğiniz gibi gideceksiniz… Hakikat güneş gibidir her zaman doğar battığını zannedenler karanlıkta kalanlardır.
Edepali ye atfedilir bir söz vardır “ üç insana acıyın zengin iken fakir, düşene itibarlı iken itibarını kaybedene, cahillerin arasında Alime…. Bu deprem bize bir kez daha gösterdi ki, “ dünya malı dünya da kalıyor”, “en büyük günahınla sınanmadan ben oldum deme” yani ne ekersen onu biçersin, son olarakta peygamber bile olsanız Hz Musa kısasında olduğu gibi yanında yürüdüğünüz Alime güvenin ki helak olmaktan kurtulasınız….
İktidarın söylediklerini tehditlerini not aldık….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.