- 236 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİTAP FUARI
BATMAN KİTAP FUARINDA SELVİGÜL ABLAYLA TANŞTIM
Ben henüz okuldan yeni geliyordum. Yorgun yüreğimin ne kadar dinlenmesini sağlayabilmek için Saz çalarak protokol konuşmacılar arasında hep cesaretliydim. Ama yeni bir dostla tanışmaya ne kadar heyecanlıyım. Ben cesur düşüncelere her zaman sadık olan ozan yürekli yeri geldiğinde şair, müzisyenim. Okulumun son sene sinine rağmen kitap fuarına tek kitapla katılmamın sebebi hep ön yargılı olabilmeleriydi. Ne çok dost sohbetini özlemişim’’ Ben saat henüz 15.00 oluyordu. Okur kitaplığı afişlerine bakıyorum hiç biri ilgimi çekecek beni anlayacak insanlar olamadığını düşünürcesine Gülen başörtülü dindar bir nur gözlü SELVİGÜL KANDOĞMUŞ Şahin’in afişini gördüm. İsminin o kadar güzel olduğuna hayranım ben soyadlılarının uzun olmasına her zaman şaşırıyordum. Mesela Selvi gül Kandoğan derdim. Kan doğmuş gözlerindeki elayı unutmamışım. İlk başlarda ’’ Okur kitaplığına gittim. Ve Selvigül Şahin Ablayı görünce heyecanlandım. Ben nasıl tanışacağımı gözler önüme getirmeye çalıştım. Oda heyecanlandı ben şunu düşündüm. Eğe şimdi tanışırsam ya kızarsa dedim. Ama insan hiç dostuna kızar mı? Dedim eskiden mesela kızanlar olurdu. Ben cesur olarak şunu söyledim kendime Allah’ım sen beni anlayan iyi bir dost çıkar karşıma dedim. Gözlerime bakınca şaşırdı; Oğlum merhaba dedi.
Merhabalar Ablacığım Ben Usta Yazar Şair Ressam Sanatçı Mehmet Sait Kaya oda duygulanarak gözlerime ve yüzüme öyle bir baktı ki Gözümdeki o gülüşü Fuara büyük bir renk katığı an O zamanda ikimizde Uğrun uğruna bakıyorduk. Sonra bir anne şefkati gördüm onda ; Bana öyle sarıldığı zaman bütün derdimi unutuyordum. Kalbime sarıldığı zaman her zaman annemin kokusunu gözlerimin önüne getirmeye niyetlendim. Hayatımda en çok beni anlayan iyi bir gerçek tende o kadar çok beni sevdiğini düşünürken kendimi yedi yaşımdaymış gibi hissederdim . Selvigül Şahin Ona ablamı desem Abların Bir tanesidir ona teyze desem teyzelerin gülü.
Ona anne desem ’de aklına hep şu geldi. Mehmet Sait ; Namazını kılıyor musun? Şeklinde soru sormaya başladı. Bende cevap vererek gülümsemeye başladığım zaman Cevap verdim .Kılmaz mıyım? Rabi’me kurban olurum. Dedim. Sonra beraber türkü söylüyorduk öylece. Sazla çalardım. Adıyaman, Gelmiş Bahar, Uzun İnce bir yoldayım. Neşet Ertaş’ Acem kızını bile söylerdik. Öyle güzel bir yazarla tanıştığım için onunla gurur duyuyordum. Zeynnure Hanım’dan bir şiir okumamı söylediği zaman ; Gözlerimin içinden öyle yaş aktı ki, Bir daha Selvigül Şahin Ablamı göremeyeceğim diye içim yanıyordu. Bana bir kitap imzaladı . Vb. bu sayfada benimle iletişime geçebilirsin. dediği zaman o zaman güldüm. ’’ Fuarın Akşam saatlerinde Ünsal bey, Behçet Gülenay’ında birlikte beraber bir sohbetimiz olmuştur. Fuardan ayrılınca Selvigül Şahin ablamın Mustafa’dan bahsedince oğluna çok benzetirdi; Bir mümin gördüm.
Müslüman Müslüman ın kardeşidir. ’’ BOZO OĞLARI OTELİNE ’’ kadar yürüdük o kadar güzel sohbeti ilk defa çok sevdik o gece onunla olduğum için beladan bile koruduğu zaman şöyle derdi, Oğlum sen Salihlerden olmaya çalış doğruluk yolunda git seni çok seven Ablan Selvigül Şahin var unutma olur mu?
Bana öyle sarıldı saatlerce 1 saat sürdü. İkimizde ağlayarak gözyaşlarımızı tutamıyorduk. İnsanın Dostu keşke her zaman kalbinde yüreğinde olsun isterim. Son günlerimize rağmen Beraber kitap hakkında sohbet etmeye başlarken birden bizim sözümüzü kesen Siyami bey , Behçet Gülenay Ünsal Bey hepsi gelmişti. SELVİGÜL KANDOĞMUŞ ŞAHİNİN’’
Bana okuduğu bir şiir
Ah oğlum , Türküler
Senin kalbini geniş bahtını açık eylesin
Kitaplarınla bütün azmine çaba sarf etmeye devam etmeye ne dersiniz?
Hep birlikte kardeşliğe beraberliğe yürümeye ne dersiniz?
Biz nice özel dostluklarla el ele birlik içerisinde
Mehmet Sait Kaya’ya güzellikler taşımaya devam edeceğiz.
Hem şair , hem Ozan yürekli oğlum...
SELVİGÜL KANDOĞMUŞ ŞAHİN ’’ Mehmet Sait Kaya’ya yazdığı şiir...
MEHMET SAİT KAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.