- 924 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
eN BüYüK LüKSüMMüŞTüN MeĞeRSe
Son zamanlarda hüzün bulutu dolaşıyor gözlerimin gülümseyen köşesinde.Bütün kırgınlıklarım aynı ana denk geldi deprem felâketi ile birlikte. Kendimle mutlu olduğum günler tarih olmuş gibi.Sanki bin asırdır gülemiyorum unutmuş gibiyim nefes almayı. Sahi öldüm mü ben ölümlere özenip de...Bilmiyorum.
Spotum biricik kedim de hayata gözlerini yumdu bütün bunların üstüne.Oysa ki , ne iyi geliyordu kanayan kalbimin her bir köşesine. Ahh oğluşum mırıldayan sesin bana en güzel terapiydi. Bu dünyada beni senden daha iyi anlayan üzmeden seven olmadı. Neden beni bırakıp gittin..Sende ölüme mi özendin yoksa . Pati izlerin bile koltukta duruyor hâlâ .Ne çok özledim seni bilemezsin. Alışverişten dönmemi kapı önünde bekleyen yok artık. Nereye gitsem peşimde koşturan da .Kahve içerken gözlerini bana dikip mırıl mırıl tatlı sohbet eden de.Her sabah miyav sesleriyle beni öperek uyandıran da. Sen bana aşıktın, ben de sana. Gıdışından öpmelere , seni sevmelere doyamadım Spotum nerdesin? Taranma köşen öylece duruyor, ne çok severdin tüylerini taratmayı. Oyuncaklarından da bıraktım birkaç tane. Resimlerini duvara asacağım bir kaç gün sonra .Şimdi hiç takâtim yok resimleri gidip çıkartmaya. Burnunun yarısı siyah benekli oğlum sen ki bana tüm sevgini verdin. Sen ki beni karşılıksız sevdin , minnettarım sana.Senin ölümünle deprem aynı zamana geldi. Acını doyasıya yaşayamadığım için senden özür dilerim.O kadar can gitti ki oğlum mahvolduk bu gurbette. Bir kedicik üç kişinin kurtulmasına vesile olmuş. Aklıma hemen sen geldin. Gülümsedim hem hayata tutunanlara,hem seninle olan muhteşem anılarımıza..
Şimdi sensizlikle imtihan oluyorum. Çok ağladım, çok aradım seni. Telefonla bile kimseyle konuşturmayan kıskanç oğluşum gel artık. Sensizlik iyi gelmedi bana.Gel canım oğluşum derdime merhem ol o sevimli hırıltılı sesinle..Rüyalarımı doldurma sadece, çık gel artık sarılayım doyasıya..Annenin yüzü, gözü şişti ağlamaktan..Gelllll...
Bana yeni bir kedi al diyorlar ..Ama alsam bile senin yerini kimse dolduramaz ki canım oğluşum..O kadar sevgi doluydun ki anlatamam ...Yaşamak seninle bu sevgiyi öylesine büyük bir lüksmüş ki , bunu şimdi anlıyorum.Bu sevgini nimetten sayıp baş tacı edip , benekli burnundan öpüyorum hasretle burnumun direği sızlarken...
...
Seni kalbinde yaşatacakve hep çok sevecek annen
Rahat uyu on aylık bebiş oğluşum
Hasretin kordan ateş
Dağlıyor ciğerlerimi ...
Spotum’a 😥
Dünden önce
nagihan