- 414 Okunma
- 2 Yorum
- 5 Beğeni
İNSAN KÖTÜYSE DİN Mİ SUÇLU!
İNSAN KÖTÜYSE DİN Mİ SUÇLU!
Müslüman ama diyerek İslam’a mal edenler, islam mı diyor hile yap çal çırp, yalan söyle.
İnsanın içinde yoksa insanlık vede Allah korkusu merhamet vicdan müslüman gibi görünmesine hüküm verme.
Müslümanım diyerek kötü işler yapanlardır suçlu olanlar, dini islam yazdığı için kimliğinde din mi suçlu.
İslam dininin istediğini yapmıyor kendi istediğini yapıyorsa kalbine islami yerleştirmemişse insandır suçlu.
Elin çalıyorsa o elini aklın yönetiyor, dilin nefret kusuyorsa dilini aklın yönetiyor sahip çık aklına kendini suçla kurallarını uygulamadığın Allah’ın dini İslam’ı suçlama...
Kalbi hazan
18. 02. 2023
YORUMLAR
Bütün dinler,
sev, yaşat, oku der.
Din kötülük emretmez yada kötü yapmaz. Çıkarı için kullananların, sembol olarak kullananların, gösteriş için kullananların, ağzında sakız yapıp çiğneyenlerin, çalanların, haramı helal yapanların, sömürü aracı olarak kullananların ( ülkemiz örnek ) çoğul olarak islam ülkerinde yaşamaları bu vehimeti ortaya çıkarmaktadır. Sen böyle yaparsan, kötü niyetli düşman da bunu sonuna kadar kullanır.
Gerçek manada algılamadan yoksun, kendi dilinde öğrenmeden yoksunsan eğer sonuç bu maalesef.