- 342 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AŞK, SICAK BİR DUYGU OLMAKTAN ÇIKAR BAZEN
AŞK, SICAK BİR DUYGU OLMAKTAN ÇIKAR BAZEN
Bazen aşk, sadece bir duygu olmaktan çıkar ve bir seçim haline gelir.
Acaba doğru insana mı aşık oldum?
Acaba bu aşk beni nereye götürecek?
Acaba bu aşk beni mutlu edecek mi?
Ardı arkası kesilmeyen sorularla karşı karşıya kalırsınız.
Kendi kendinize sorduğunuz her soru, bir tokat gibi patlar yureğinizde. Ama bir kere o kıvılcım düşmüştür yüreğinize.
Siz her ne kadar söndürmeye çalışsanız da, o harlanarak yanmaya devam eder. Bu duruma; sevginin ruhsal boyutta yaşanacak, göğüs gerilecek meydan okunacak bir olgu, bir durum, ya da devinim diyebilirsiniz.
İstemesek bile, bu durumlarda, kalbimizi hiç tanımadığımız ve hatta ömrünüzde ilk defa gördüğünüz birine, ardına kadar kapılarınızı açmak zorunda kalırsınız.
Direnmiş olsanız, veya başka duygularla yaklaşmış olsanız bile, sevgi dolu bir yürekle hareket etmenizin gerektiğini unutmamalısınız. Çünkü "aşk, sevmesini bilen yüreklerde filizlenir!"
Kendinizin, böyle bir yüreğe bağlı olduğunu hissettiğinizde; nazik ve şefkatli olmak zorunda kalırsınız. Ancak alışık olduğunuz rahatlık alanının ötesine geçmek, çok daha zor bir hal alacağı için şaşırırsınız.
Tam da uyum sağladık, anlaştık dediğiniz bazı durumlarda, ya da anlaşmazlıklarda, yorgun düşer ve gergin olursunuz. Bu durumlarda birlikte olduğunuz partnerinizle romantik bir an yaşamak, nerdeyse aklınızın ucundan bile geçmez. O anda huysuz ve anlaşılması zor, nezaketen uzak bir insan haline gelirsiniz.
Kendinizi ilkel benliğinizin empoze ettiği sınırlamaları aşmaya çalışsanız da, istediğiniz hedefe ulaşmanız çok zor bir hal alır. Bu zorlukları benimser ve yargılamalarınızı bir tarafa bırakır, yaşadıklarınızın bir öğretmen olduğunu idrak etmiş olursanız, hayatınızı iyileştirmeye yönelik bir rehber olduğunu da keşfetmiş olursunuz! Ve bir sonraki adımda daha sağlam, daha istikrarlı kararlar alarak yolunuza devam etmiş olursunuz!
Efkan ÖTGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.