- 206 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Kısa Kısa 4 Mektup...
Sayın Kerim Özbekler, ekteki dosyalar benim Ufuk Ötesi ve Yesevi dergilerinde yayınlanmış yazılarımdır. Ücretsiz yazdığım için istediğiniz siteye koyabilirsiniz tabii ki adımı vermek şartıyla ve eğer uygun görürseniz, selamla. (14 Şubat 2013.Perşembe)
Nazan Sezgin
************************************************************************************************************************************************************************************************
Merhaba, üniversite öğrencisiyim. Üç yıldır, düzenli olarak makale yazmaktayım. Bu işe, hobi olarak başladım. Üç yılda, iki bine yakın makale yazdım. Daha önce, onlarca sitede yazarlık yaptım. Belirtilen her konuda, makale yazabilirim. Uygun görürseniz, sizin sitenizde yazarlık yapabilirim. Birlikte çalışabilmek dileğiyle,, iyi günler dilerim.(02 Şubat 2023 Perşembe-05.57)
Elanur Saçın
*****
Sayın ELANUR SAÇIN, mesajınızı okudum. Yazı yazmana sevindim, yalnız bize ait bir site yok. Yazılarını istersen www.edebiyatdefteri.com isimli web sitesinde yayınlayabilirsin. O sitenin edebiyat adına kullanılabilecek çok bölümü var, bazı yeni çıkan edebiyat dergilerinde yazmak istersen bana ait olan facebook-facebook blog-twitter veya linkedin sayfalarını takip edebilirsin. Ben buralarda zaman zaman ödüllü yarışmaları, yeni çıkan edebiyat dergilerini. Bazen de yazarların kitaplarını tanıtıp adres bilgileri ile birlikte paylaşıyorum, bana ait olan bu bölümleri herkes izleyebilir. Çünkü herkese açık, yayınlanan yazı ve adreslerden de istediğin gibi faydalanabilirsin. Zira, yazıları alıp kullanmakta serbest, 1 dergi de yazmak istersen aşağıda ki adresini verdiğim Aydın Efesi Dergisi’ne yazı ve şiirlerini gönderebilirsin. Bu vesile ile çalışmalarınızda başarılar dilerim, sağlıcakla kal.(03 Şubat 2023 Cuna-16.44)
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR-EDEBİYATÇI-YAYINCI
*****
Şükrü Öksüz
Aydın Yazarlar ve Şairler Derneği Başkanı
Aydın Efesi Dergisi
PK.78
Efeler-Aydın
[email protected]
************************************************************************************************************************************************************************************************
Sayın Kerim ÖZBEKLER,
Ankara Kültür, Sanat ve Edebiyat Derneği (AKSED Sanat) olarak, her geçen gün sanatsever ailemizle büyümekteyiz. AKSED. Sanat olarak 11 Şubat 2023 Saat 14.00’da düzenlemiş olduğumuz etkinliğimize, siz değerli sanatseverleri ve büyümekte olan ailemizi buluşturuyoruz. Etkinliğimize ait bilgiler ve davetiyeniz yazımız ekinde sunulmuştur, sanat ile kalmanız dileğiyle.(05 Şubat 2023 Pazar-23.14)
AKSED. Sanat Yönetim Kurulu Başkanı
Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA
*****
11 Şubat 2023 Cumartesi günü, saat.14.00-18.00 arasında;ADNAN ÖTÜKEN İL HALK KÜTÜPHANESİ Kumrular Caddesi, No.3 Kızılay-Ankara adresinde Ankara Sanat Derneği (AKSED) yöneticileri tarafından 3.Kitap ve Sanat Şöleni gerçekleştirilecektir. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
************************************************************************************************************************************************************************************************
Kerim Özbekler, değerli işler yapıyorsun. Emeğine, yüreğine sağlık.(11 Şubat 2023 Cumartesi-22.35) Hüseyin Fidan (Şair-Öykücü-Senaryo Yazarı-Serbest Yazar) Pendik-İstanbul
************************************************************************************************************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.