- 335 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAPİTALİZMİN SONU
KAPİTALİZMİN SONU
Finans kapitalin dini imanı yoktur! Vahşi kapitalizmde her yol meşrudur. Irak da böyle yakılıp yıkıldı; kendilerine iş sahaları açtılar..
Silah satmak, iş makinası satmak, sözde parasal destek verirken koşullar ile bağımlı kılıp borçlandırmak, son aşamada öldürüp yoketmek kapitalistleri ( mutlu azınlığı); ayakta tutar!
Yeni bir savaş, büyük kaos sonrası kapitalizm ve emperyalizm çağı sona erecektir...
Galip gelecek olan düşünce enternasyonal dayanışma içinde sosyalizm olacaktır..
Tarihi diyalektik materyalist düşünce insan aklını, eşitliği, özgürlüğü bağımsızliğı ve yaşam hakkını kutsal sayar..
Her şeyi Allah’a havale eden inanç toplumları vahşi kapitalizm tarafından sömürülmeye mecbur ve çaresiz kalırlar.. Din bu bağlamda insanları uyuşturup acısız ölmelerini sağlayan bir narkoz aracı olarak kullanılır..
Bu doğmatık kalıpları aşmak beynimizin uzun süreli bir nicel birikim sonucu nitel sıçrama ile evrim geçirmesine bağlıdır.
Değişmeyen tek şey sürekli değişimin ta kendisidir; çünkü yaşam sürekli gelişir, değır yenilenir..
Ayakta ve hayatta kalmak ancak bilim ve çalışmak ile mümkündür...
Materyalizm, aklın, bilimin, doğanın yasalarını doğru kavramak ve ona göre davranmaktır.
Zekanın bir tanımı, içinde buluduğu ortams uyum sağlayabilmektir. Her koşula uyum sağlamak yetmez su gibi içindr bulunülan kabın biçimini almak ya da bukalemun gibi girdiği ortamın rengini almak değildir burada anlatılmak istenen. Kasıt somut koşulların somut çözümlemesini bilmsel temelde yapabilmek ve gelişime, değişime katkı sağlamak, dengeli tutarlı yürüyüştür...
Komünizmin ve sosyalizmin halkın beynine anasını bacısını düzmek biçiminde açıklayıp "Komunistler Moskovaya! diye slogan atarken Allahü ekber diye bağırmanın ne kadar radikal ve boş olduğunu yaşadığımız acılı süreçler bize en pahalı bedeliyle öğretti. En krizli dönemlerimizde komünistler ( Rusya ve Çin )bize destek oldular
Rüşvet, torpil, iltimas, yalan dolan bir toplumun geleceği için en ağır suçlardır ve asla cezasız kalmamalıdır.
"Hayatta en hakiki mürşit b/ilimdir"
Şaban AKTAŞ
14.02.2023 - 11.30
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.