Dulda / Sevgili Believe'e Mektup Ola
Arzın katlarına ve gülüşünün ruhuna…
Yıldız ışıldıyor gökte sevgili ablacığım. Nerede çiçekli bir nağme var ise yükledim sesime. Gel birbirimize komşu olalım ahirette. Allah’ın izni ile güzel günler göreceğiz. Allah’tan cennetini ve kalplerimizin selametini isterim.
Sevgili ablacığım en sevdiğin çiçek hangisi? Papatya mı? Gül mü? Menekşe mi? Orkide mi? Ah bilsen… Ben bizi gelincik tarlasında el ele düşledim ablacığım. Yüreği güzel ablacığım ömrüne zeval gelmesin.
Bulut Ülkesi nerede?
Ansızın çıkar gelirim belki oraya. O vakit süt çocukları sevincimiz olur. O vakit elleri ve yüzleri darp edilmiş kız çocuklarına duacı oluruz. Yaralarına merhem, dertlerine derman oluruz.
Kalbe şifayı veren Allah… Göklerin kapılarını açan Allah… Dilimin bağını çözen… Söyleten Allah…
Gözlerin gözlerime değip de yollarımız birleştiği zaman biz de buluşmuş olacağız sevgili Believe. O zaman hiç tasalanmayacağım. Gam ve keder yüreğimden uzak olacak. Belki tatlı bir hüznün çekimi olacak aramızda. Dağ dağa kavuşmaz; insan insana kavuşurmuş ablacığım.
Burası kalbimin içi… Burası yağmurlu… Burası dağdağlı... Bulutlar dağıldığı; güneş ışık huzmeleriyle yerleştiği vakit hanemize biraz senden biraz benden konuşuruz ablacığım. Biraz yürürüz. Biraz ağlar biraz güleriz seninle. Sonra ben sana penceredeki kuşlardan bahsederim. Pencereye gel. Her kimsen gel. Birlikte bahara erişelim ablacığım.
Hissediyorum. Dünyayı derin bir hüzün kaplamış. Kıyamet kopmuş sanki. Kuklalar iplerini sarkıtmış. Alan memnun. Satan memnun.
…
Dileğim o ki haşir vakti günahlarımız sevaplarımıza ağır gelmesin. Mahşerde gölgede bekleyen kullardan olalım.
Her daim muhabbetle
Sevgilerimle
13.2.23
Mahvash / Munise Senem UÇAR
YORUMLAR
You are My..
____uzat kalbini kalbime sonsuzca öreyim.____
Bir mektubun en güzel satırı son cümlesidir diye düşündüm hep. Orası kararın koyulduğu kalemin kırıldığı gülüşlerin öpüldüğü göğe uzanan ağaç gülleriyle yıkandığı sihirli alem geçididir. Çokça öpülesi çokça aşk olunası ve çokta cennet olunası ruh mabedidir.
Sol yanağımın alevini sende kendinde hissederken, biz zaten çoktan biz olup yükselmişizdir kendi yolculuğumuzun o muhteşem ruhsal güzelliğine. Başımızdan ayak uçlarımıza güller dökülüyor. gör bizi.
Bazen sıkılır ya insan ben senden asla sıkılmıyorum. Sesin sesime düştüğünde yüzün yüzüme düştüğünde içimden milyonlarca şenlik kuşları çıkıp salınıyor arzın muhabbet mührüne. Orada yeniden hep yeniden doğup o aradığım Tülay düşüyorum. Her düştüğümde kalbine salıncak kurup oturuyorum seninle. ___BURASI SENİ SAYFA SAYFA OKUDUĞUM YER.___ Yani kalp içi makamı.
Tekrar gelicem zira sol yanağımın alevi geçti derken yine çayır çayır alevlere maruz kaldı.
Bu bize gülücük kuşlarımızı bana annemi ruh bağlantımız olduğunu düşündüğümüz kişi ve kişileri getirsin. Nefes alan her şey, hepimize hepimizin en yüksek hayrına kolaylıkla neşe ve ihtişamla mucizevi olaylara DÖNÜŞSÜN OL MAKAMIYLA.
Dönüşüm İçimizdeki çocuklara
EN ÇOKTA GÖĞÜN ilahi elçilerini getirsin.
ÖPERKEN RUH RUHA.
Love you my sister.
Aşk Desturuyla
Always ....
-Belıeve- tarafından 13.2.2023 20:54:41 zamanında düzenlenmiştir.
-Belıeve- tarafından 13.2.2023 20:57:47 zamanında düzenlenmiştir.
Mahvash
Kapkara gecede kapkara bir taşın üzerindeki kapkara karıncanın rızkını gözeten Allah, kullarının rızkını gözetmez mi?
Elbette gözetir.
Kalplerin rızkı ise sevgi tohumudur ablacığım.
Ve ben seni çok seviyorum...
İnsan eliyle
Her şeyi siyaha boyasalar ne çıkar.
Ferman yazıldı bir kere.
...
Muhabbetle ablacığım.