- 271 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEPREMLER
O zamanlar üniversitesi hastanesi Doktorlar Caddesi üzerindeydi ve çoğu zaman işime yaya olarak giderdim. İşte 17 Ağustos 1999 salı günü işe gitmeden önce saat 7.50 civarında kıraathanede çayla simit yerken televizyondan izlemiştim depremi. Ve aradan 24 yıl geçti 6 Şubat 2023’te çok büyük bir deprem hatta yüzyılın depremini yaşadık. İlginçtir 6 şubat 2023 Pazartesi saat 04.17’ de olan depremi de aynı saatlerde (7.50, 7.55) arabanın içinde radyodan dinledim ve ne yazık ki Türkiye büyük bir acıya boğuldu. Buradan, enkaz altında kalıp vefat eden kardeşlerimize Allah’ tan rahmet, kurtulan kardeşlerimize de sabır ve geçmiş olsun diyorum. Hepimiz ülke olarak tek yürek enkaz bölgesine odaklanıp elimizden geleni yapmaya çalıştık ve yapmaya da devam edeceğiz.
Araştırmak analiz etmek insanın geninde var düşünürler ya da bilimadamları hatta Nicola Tesla gibi.
Nicola Tesla’ nın yıllar önce düşük frekanslı elektromanyetik ışınımla yüksek enerji nakli buluşunu hem ABD, hem de Rusya yıllarca araştırıp geliştirmeye çalıştı. 1900’ lü yıllardan beri denenen Eloktromanyetik Endüksiyon Tekniği (Tesla Makinesi) ile ABD yer kabuğundaki değişimleri izledi ve tektonik katmanlar arasında büyük miktardaki basıncı değişik yerlerden patlatarak suni deprem yapma yolunu buldu. Bunların deneyle en üst seviyeye çıkarması için Avustralya çorak toprakları uygun bir yerdi ve denendi denendi... Sonra deprem bölgesi olan Kafkasya, okyanuslar ve Güney Amerika’ daki Ant Dağları’nda denendi. Bu teknolojinin adını hepimiz az çok biliyoruz. Haarp... Acaba dedim kendi kendime acaba...Neyse.
Bilmem anlatabildim mi?
İrfan Yıldırım Çevik
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.