- 657 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Artık zamanın boşluğundayım sen kurguları ile.
Artık zamanın boşluğundayım sen kurguları ile.
Vaz geçilmiş yaşam sonrasıydı senden gelen tek cümle ile yaşama tutunma zamanlarımda.
Senler vardı dünya düşlerini omuzumda taşıdığım. ardına arkası ulaşmıyordu düşünce anlarıma ki var olamaya çalıştığım zamanladı aslında.
Varlığın yaşamıma eşlik ettiği zamanlardı nefes aldığım anlar,
durmayasıya eklenen düşlerle nefes alınırken, sesini duyma çabaları idi ayrılık düşlerinden korunurken, sen düşleri eklenirdi nefesime..
sadece sen varlığı idi nefesimle yolculuk eden.
Ertelenen dünlerdi baktığım her köşe başındaki dallardan sarkan yapraklardaki umudum ile. sen düşleri kurarken yaşamın son korkuları idi belki de hayatınla tutunduğum.
Dünler sevgili her geçen gün peşinde düşler kurduğum anları taşıyan.
Boş berilmiş zamanlardı yaşamın ertelenmiş düşlerine.
Oysa hepsi seni bana eklerken var olan sevgi dağılımları yaşıyordum.
Şimdiler sensizliğin nefesi ile yaşarken dünlerden kalan nefeslerimdeki sevinçlerimdi yaşam direnci veren .
Artık zamanın ertesinde kalmışken dünlerin nefeslerindeki sevinçlerle yaşam savaşı veriyorum.
Mustafa yılmaz
YORUMLAR
ZAMAN BOŞLUĞUNDAYIZ HER BİRİMİZ
Öyle bir zaman boşluğundayız ki
Her birimiz
Nefes almaya çalışıyoruz
Her şeye rağmen
Tutunarak yaşama.
Var olmanın gayreti ile
Sürdürüyoruz yaşamı
Düş kurarak uzak iklimlerde.
Sesimiz kısılsa da
Hasretin rengarenk tonlarında
Özlüyoruz gökyüzündeki yıldızları
Özlüyoruz ebemkuşağını.
Var olmanın belki de en acı yanı
Severken ayrı düşmek
Kor ateşlerde üşümek.
İçimizdeki aşk
Körüklerken yaşama direncimizi
Sen düşleri ile tutunuyoruz
Umudun dallarına
O dallar ki, kuruyup kalıyor avuçlarımızda.
Halide Köksal
26 Şubat 2023
*********************
Hocam nerelerdesiniz, ben size bir türlü ulaşamıyorum inanınız çok üzgünüm. Okursanız bu yazımı lütfen bana yazınız merak içindeyim.
Bu şiirimi "26 Şubat 2023" tarihinde sizin bu yazınıza yorum olarak yazmıştım çok denedim ama bir türlü paylaşamamıştım neden kaynaklandı bilmiyorum. Şu anda tekrar denedim inşallah olur. Selâm ve sevgilerimi iletiyorum ve sizi çok seviyorum hocam.
Mustafa YILMAZ
Mustafa yılmaz