- 236 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
Deprem Gerçeği
*DEPREM*
*KADER DEĞİLDİR*
Kahramanmaraş merkezli depremlerde, hiç bina yıkılmayan Hatay’ın *Erzin* ilçesinin Belediye Başkanı *Ökkeş Elmasoğlu,*
-- "Kendi adıma bu konuda hiçbir şekilde taviz vermedim. Buna rağmen yapanlar oldu. Bunlara da yeterli elemanımız olmuyor. Her şeyi takip edemeyebiliyorsunuz. Bunlara işlemlerini yaptık. Yıkım kararı aldık, savcılığa bildirdik" dedi.
Hatay’da tek kaybı olmayan ilçe *ERZİN.*
Belediye başkanı
*Ökkeş Elmasoğlu;*
--" Kaçak yapıya müsaade etmedim."
--" Bazen kızdılar bana memlekette tek doğru adam senmisin dediler."
--" Bir çok kişiyle kötü oldum."
--" Depremden 3 gün önce bir vatandaş selamımı almadı."
*"VİCDANIM RAHAT”*
Dürüst Belediyecilik hizmeti görevini hakkıyla yapan idealist genç Başkan ilçesinde hiçbir can kaybı olmadan Türk milletinin takdirini almış,100 yılın felaketini hasarsız atlatmışlardır.
İlçe halkı önce Allah’ın
sonra basiretli Belediye Bşk.
*Ökkeş Elmasoğlu* sayesinde hayattalardır.
Tebrik eder, başarılar dilerim.
? ? ? ?
1979 da Erzinde dünyaya gelen Ökkeş bey ünivesite hayatına kadar Erzin’de Eğitim gördü.
Yüksek öğretim için 2002 yılında İstanbul Marmara Ünv. Hukuk Fakültesinden mezun oldu.
2005 yılında Erzin’e dönüp burda hizmetine devam eder.
Evli ve 2 çocuk babası…
Böyle;
Ökkeş bey gibi bu ülkede 20 tane insan olsaydı...
Böyle büyük afetlerden daha az kayıpla çıkardık.
*"Deprem öldürmez , binalar öldürür…!!!*
Siyasi görüşü ne olursa olsun yeterki dürüst işinin görevinin hakkını veren insanlar olsun.Tüm Belediye başkanları, denetim elamanları öncelikle müteahhitler dürüst ve hakkıyla görevlerini yerine getirselerdi bugün bu depremi minimum zaiyatla atlatılırdı.
saygılarımla
? ? ? ?
Hayırlı günler
Alıntı yazı
YORUMLAR
Bence bu kişi deprem bilincini ve duyarlılığını artırmak ve bir milat olması için Cumhurbaşkanı adayı yapılmalı, fazlasıyla hak etmiş, işini düzgün yapan insanların sayısı artmadıkça birbirimizi kandırmaktan öteye gidemeyiz.
Anlam dolu bir paylaşımdı gönülden kutluyorum.
Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏
Milletimizin başı sağolsun. Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
Allah'a emanet olun.
Hayrullah
Sözün bittiği yerdeyiz...
Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşaAllah...Rabbimiz bizleri böyle bir afet ile sınamasın inşaAllah...
Duyarlı yüreğiniz var olsun üstadım Saygılarımla...
Hayrullah
Teşekkür ederim kendi adıma, değerli ağabeyim.
Görevini ve işini layığı ile yapan böylesi insanlar ve yetkil merciiler çoğaldıkça yaşam grafiği de daha yüksek seyredecek.
Canımız inanılmaz yandı ve kolay kolay da sönmez bu yangın ve bizler birlik olduğumuz sürece ve de ilkelere doğrulara bağlı olduğumuz kadar da hızla çıkacağız bu kara delikten.
Tüm saygımla selamlıyorum ağabeyim.
Türkiyem başın sağ olsun.
Adalete ve doğru düzgün insanlara sahip olmak bu vatanın sahipsiz olmadığının da bir göstergesi.
Allah yar ve yardımcımız olsun
Hayrullah
Yazınızı okuyunca konuyu merak ettim. Hamdolsun gerçekten de Erzin de bina yıkılmamış. Evlerin apartmanların çoğu dört yaşından büyükmüş. Hatta 60 yıllık binalar bile sapasağlam kalmış. Şimdiki ve önceki tüm yönetimler dört kattan fazla yapılaşmaya karşı direnmişler. Allah hepsinden de razı olsun. Ahirete intikal edenlerin ruhu şad olsun.
Bu kadar yüksek binalar gerekli inşaat teknikleri uygulanmadan yapılırsa, neredeyse her resmi ve özel üniversitede açılan inşaat mühendisliği bölümlerinden doğru dürüst eğitim almadan kişiler mezun olur ve bu kişiler inşaatlarda görev alırsa, bir de belediyeler gerekli denetlemeleri layıkıyla yapmazlarsa insanlarımızın böyle göz göre göre enkaz altında can vermelerine neden olunur.
Duyarlı kaleminize sağlık.