- 226 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vahdete düşmanız...esmaya düşmanız...
Vahdete düşmanız...esmaya düşmanız...
Esmaya aşık ol...şeytan insana ekmele üstüne düşmandır...ekmelliğe aşık ol...değilse eksikliğe şeytanlığa aşıksın."mürşidi olmayanın şeyhi şeytandır...esmaya aşık olmayan mürşidler idareciler de şeytandır yani eksikliğe aşıktır...Şeytan eksiklikliğin sembolüdür Adem insan ekmelliğin sembolüdür şeytan -adem kavgası aslında ekmellikle eksikliğin kavgasıdır...
Ovaya ev yapmak da haramdır...Allahla kavgadır şeytan olmaktır...eğer esma ölçü ise.Kur’an ölçünün tefsiridir.Tefsir esma çekirdeğinin ağacıdır...
ey "Kur’an yeter"diyen...esmanın o çekirdeğin ağacıdır tefsir...tefsir yeter...ekmel tefsir yeter...Kur’anı ekmel tefsire eriştir...
Ovaya ev yapmak Razzakla esma ile Allah ile kavgadır...Zina yıkar aileyi evleri deprem yıkar.Uyumsuzluk yıkar rızası Razzakla kavga etmemendedir...
Ahiret var.ovaya ev yaparsan evin yıkılması da var...ekmel tecrübe bunu haykırıyor.Razzaka hizmet etsin ovalarımız.de kavga etme Razzakla
ADAM DİYOR Kİ"DEPREM ZEDEYİM HATAYDAYIM BURADA DEVLET YOK" ovaya ev yaptın Allah bile razzak sıfatına asi olanı cennete değil cehenneme atar...sen asisin sen rızık yetiştireceğin yere ev yaptın aklın neredeydi...Kanunlarımız bile ovaya ev yapmayı yasaklamış...
Kayaya yap evini...buğday tarlasına yapma...deneyimle kavga etme ekmel akılla kavga etme...der Deprem.dere içine ev yapma der sel...
Evini kayaya yapmak da tevbedir...esmaya uyum ibadettir...namaz oruç uyum öğretir...ekmel akla eriştirir...sebeb-sonuç belli ovaya ev yapman rızaya aykırıdır...rızık için yaratıldı ovalar...çünkü muradı ilahi belli...yasak meyve eksikliğe aşktır...uyumsuzluğa düşmanlıktır...
"Akılsız beynin acısını ayaklar çeker"denilmiş ovada ev alddddım sandın ama evlatlarının mezarını satın aldığını gör...dedi bu deprem...
İnsanda şefkat duygusu var ama elinden bir şey gelmiyor...Dua yani sığınma için verilmiş insana.şefkat ve esma zerreleri verildi...
İstekleri büyük olmayanın imanı azdır.ekmellik isteyen ancak Allaha büyük ihtiyaç duyar.Elma isteyen ağaç dikmekle yetinir...
Ekmelliğe aşktır Allaha aşk...ilme adalete zenginliğe aşktır Allaha aşk...Allah enerji mi esmanın sahibidir enerji ilahtır ve kuldur...Allaha aşk esmaya aşktır...
Ekmelliği seç kamil insan ol...kaynağından kurut eksiklikleri tevbedir bu...esmaya dön...esmaya aşka dön...Hak din esmaya aşktır...her eksiklik haramdır yani yasak meyvedir...ve tecrübelerle yasak meyveyi tanırsın ekmel akıl ekmel vicdan ekmel fıtrat yani nuru Muhammedi ölçüdür. hakla batılı öğretir...
Ödül esmaya uyumdadır...Allahın ödülü mü büyük ırkının ödülü mü...Patronun ödülü mü...Kilisenin ödülü mü...Cüz’i iraden var...aklın var...imanın var mı...
Kıyameti ve depremi zinaya ve binaya bağla ama eksiklik ekmeli rahatsız eder...de.terakki içindir kıyamet de deprem de
Yasak meyve haramdır...hz Ademin zellesi haramdır eksikliği istemek eksikliğe aşk eksiklikten tevbe etmemek şeytan halidir...asilik yani esmaya asilik haramdır...ekmel tecrübeyle uyumdan kaçmak asiliktir yani haramdır...esmadır haram-helal ölçüsü esmaya aşık ol.
Adam çalmaktan keyf alır...Şeytan Allahı inkar etmez ama asiliği seçer.Ben der...esmayı ölçü seç...ben ölçüyüm der asiler...
Ovaya ev yapar...esmaya asilik de olsa "Ben"der...ölçüyüm ben der...Kulum ben de...ölçü olma..ölçü esmadır tek...
Tevhide düşmanlık vahdet-i vücutculuğu hayatımızdan kovdu oysa nuru Muhammediden sudur etti bütün yaratılan yani tek kaynaktan...sevgi ölür bunu inkar etme..Tevhide düşman olma Islahcı ol...tevhidi seç...sevgiyi seç...değilse zalimsin ev aldım sandın evladına mezar aldın işte..
Denize mi bakalım Kabeye mi...öncelik öğretir Oruç...helali haram et...der.farzı haram et.cihadı seç namazı haram kıl.ÖNCELE
İşte ...Vahdete düşmanız...esmaya düşmanız...
İşte yasak meyve yi budadık dini de budadık zina yapma namaz kıl eter dedik...eksiklikten ekmelliğe tevbe et...Allahın dini ekmelliğe aşktadır...esmaya uyumdadır aşktadır...
Allah; Şerlerden Hayırlar Çıkarandır...Bu Felaket Bizim Yıkılışımız Değil, Dirilişimiz Olsun İnşaallah Allah tevbeye vesile kılsın bu felaketi esmaya tevbe edelim değilse şehadetli asileriz hz Adem de şehadetli asiydi ama hemen tevbe etti şeytan ise asiliğe aşık oldu...ben ölçüyüm dedi...ateştenim ölçüyüm ekmelliğe dedi...
Ve bir şiirim
Aşk uğruna Kalem kırdım
Mavi gökte kanat çırpıyor şimdi
Gözümün kabesi aşk şimdi
Özümün kabesi aşk...
Kalem kırdım aşk uğruna
Gönlümün kabesi aşk şimdi
Seccademde bahar rüzğarı
Aşk bulut deniz mavisi gönlüm...
Kalem kırdım aşk uğruna
Ben kalem kırdım idamlık nefsim
Gölgeler aşk mavi denizimi
Aşk bulutu maviliğimin
Gönlüm göğsümden uçuyor şimdi
Mavi gökte kanat çırpıyor şimdi
Kalem kırdım aşk uğruna
Aşk bulut deniz gönlüm
Ben kalem kırdım idamlık nefsim
Ben kalem kırdım idamlık nefsim
Gönlüm göğsümde uçuyor şimdi
Mavi gökte kanat çırpıyor şimdi
Kalem kırdım aşk uğruna
Ben kalem kırdım idamlık nefsim
Elhamdülillah buhar buhar bir deniz bu gönül..
Aşk bulutu oldu bu denizin şimdi
Gölgele aşk mavi denizimi
Nehir idi şu deniz gönlüm
Bir ebrehe vardı bu ömrün çölünde...
Kalem kırdım aşk uğruna
Mavi gökte kanat çırpıyor şimdi gönlüm
Dalda kanatlanan yumurta...
Aşk bahar oldu gönlüme
Ölüm yağdırır gözlerim Ebrehe’nin fillerine şimdi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.