- 251 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Rüya mı gerçek
Ocak ayında gördüğüm bir rüya ____
Sesler duyuyorum, zamanımın dolduğuna ve gitmem gerektiğine dair ve hemen gitmek için hazır gibiyim. Bekliyormuş gibi..
Birileri, yani sesleri duyuyorum sadece bana söylenileni.
Sonrasında ayna gibi, ya da pencere gibi bir yere doğru yöneldim . Ev içindeyim ama yaşadığım yer değil. O bana konuşanlar beni oraya yöneltti ama onların yüzlerini görmüyorum. Tam oraya geldiğimde babamı gördüm (babam hayatta değil bu arada) karşıda bekliyor. Yanıma geldi görüştük, konuşmaya başladık.
___ Elinde küçük radyosu gri çok küçük, bir de kulaklığı vardı. Aa dedim onu ne zaman götürdün sen dedim, götürebiliniyormu böyle şeyler🙄🙄😁dedim ? (Şaşırmıştım, ölüpte bu dünyadaki eşyayı kullanabilmeyi hiç düşünmemiştim çünkü)
Neyse işte, o da dedi sen de alalabilirsin istediğin bir şeyi. Dedim ben de kulaklığımı alayım o zaman😁Bir de kalem ve küçük defter..
O pencere (ayna) gibi olan bir yere yöneldim ama o camdan gerisi görünmüyor yani uzaktan hiçbir şey görmedim sadece böyle sis gibi dumanlı..
Sanırım orası diğer aleme geçiş.
Birden baygınlık gibi bi his verildi, sersemleme gibiydi.
O his; ayağımın yerden kesilmesi gibi hem nahoş bişi.
O an iç sesimle konuştum, bu şekilde gidiliyor demekki diye. : )
Tam önüne geldiğimde camın, dediler ki senin daha zamanın var geri döneceksin . Şimdi değil
🙄 ondan sonra da uyandım.
Henüz sabah olmamış uyandığımda, saate bakmadım.
Bir süre rüyamı düşündüm, ölen babamı . Onu iyi görmüştüm. Önceki rüyalarıma istinaden. Onun öyle radyosu varmıydı ki ?
Ya o konuşanlar kimdi?
Gerçek gibi muhteşem bir rüyaydı.
Böyle sayılı gerçek rüyalarımdan biri de bu oldu.
Ölüme ya da diğer yaşama gidiş yolu belki böyledir...
Gidiş henüz değilmiş. Ben hazırdım oysa. Ama mukadderat :)
Umarım çok güzel bir geçişim, gidişim olur. Acısız
Tüm iyi insanlara dileğim...
Ocak/ 2023
Demirci-Bursa
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.