- 548 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞTEN
YOL HİKAYELERİM.
Sevgi ve samimiyet geçmişten...
Çok,yoğun,yorgun bir stresli günün ardindan ,iyi insanlara rast gelmenin ve kolaylıkla işlerimi halletmemin huzuru ve mutluluğu ile akşam eve döndüm.
Bacımla yemeğimizi yedik siteden çıktık ,Komşu olunca iki bacı yorgunluk çayını bacımda içelim diye yola çıktık.
Yakın ve komşu olunca .Tam köşeyi dönduk güvenlikten geçip içeri siteye giriyoruz.Arkamızdan bir ses bakarmısınız bakarmısınız,diye seslenerek bize yaklasıyor, döndük,kimseyi göremeyince ses çok yakın olunca bir şey soracak diye buyurun dedim ben.Ben sizi tanıdım ve dedimki seslenecem her ne olursa olsun tanımasada diye.Tabi yüzü anımsadım o samimiyeti yürekten gülümseyen birini unutmamıştım ama zaman adını ve nereden tanıdığımı unuturmuş idi,Hadi bakalım abla hatırlayabilecekmisiniz ,üzülerek hatırlayamadığım ifade ettim. Yirmi yirmibes yıl olmuştu görüsmeyeli özel bir klinikte hemşire idi o zamanlar,rahmetli eşimin hastalığı nedeni ile yoğun görüşüyorduk uzun yorgun ve meşakkatli yıllarımdan.Aslında o Bulgaristan’dan yeni gelmişti onu yüreğime sokasım vardı yaş aralığımız yakın olsada onu bir evladım ve ana gibi sevmiştim saf ve temiz sevgisi yüzünden,halen daha aynı kaybetmemiş o güzelliği...
Yıllarca çay,kahve içip,nasıl kaliteli zamanlarımız olmuştu,hayatın anlamını paylaşmıştık saķın ,dingin ve sevgi dolu samimi genç bir kız idi o zamanlar .Bana hiç değişmemişsiniz içten ,yüzünüzdeki anlam,samimi,gülen yüzünüz ve samimiyetiniz ,yürekten oluşunuz unutturmadı sizi bana.Nasıl mahcup olmuş ve çok mutlu olmuştum.Bir genç kızın yüreğinde yürekten iz bırakabilmek harika bir duygu idi.Gülümseyerek anımsattı kendini,Bir dr yaninda özel bir klinikte idi o zamanlar.Ama insan her şey oluyorda insan olması başka bir duygu.Nasıl güzel bir duyguya kapıldım inanılmazdı,çıkarsız sevginin o güzelliği sevilmek duygusu,sevgiyle sarılmanın güzelliği,ve klinikte dr ilede... Akrabayız dedi akrabaymış yeni ögrendim,dr vasfı ilk önceliği olan değil,insanlığı önceliği idi.İşinin erbabı bir dr idi çoktan emekli olsada işi bitince muhabbet edebildiğimiz dr kimliği bir kenara bırakıp işi bitince insanlığı ile,bir aile gibi idik tüm ailesi ile muhabbetimiz harika idi.Biz tekrar birbirimiz ile buluşmanın mutluğunu yaşadık.
Birbirimizin hayatınıda biliyorduk o benden on, yaş küçük olsada,o bende,ben onda güzel gülümseyerek animsadığımız hayatımızda silinmeyen izler bırakmıştık. Kısa ve öz hayatını anlattı oturduğu yeri ve telefonları aldık görüşelim diye ayrıldık.
Günümü güzelleştiren geçmişimi güzel anlamlarını güne taşıyan,güzel insan teşekkür ediyorum.
Yıllar ,yıllar sonrada olsa,yıllar ve zaman yüreğimizdeki sıcak samimi duygularımızı alamamıştı bizden.
Harika enerji ve sevgi dolu bir akşamdan sevgi dolu yüreklere sevgilerimle🧿♥️🌷❤🌺💐
(Geçmisten bahsedince geçmişe ait bir fotoğrafla paylaştım)Yaşananlar.1999...Fotoğraf.2006
Gün ve Dün.. 24.01.2023