- 486 Okunma
- 5 Yorum
- 3 Beğeni
Yazı/yorum
Sevgili dostlar kalem sahipleri şair arkadaşlar
Şiirlere yorum yaparken klasik basmakalıp kopyala yapıştır yorum alışkanlıklarını lütfen bırakın artık.
Şiirin türüne tarzına konusuna göre uygun olan yorum yapılmalı şiir sahibi bayan olunca yorumda süslemelerden bay olunca klasik yorumlardan uzak kalınmalı. Yaptığınız yapacağınız yorum/lar şiir ve yazı sahibini teşvik etmeli.
Çok uzun şiirler var biliyorum ki bu şiirleri çoğumuz okumuyoruz okumadan beğeniyoruz yorum yapıyoruz. Böylece sayfamıza ziyaretini bekliyoruz.
Bu defterde sanırım on yılı aşmıştır üyeliğim var.
Bir çok şiir bir çok yazı okudum gerek şiirlere gerek yazılara yapılan yorumları okudum inceledim.
İnanın bir çok yorum aynı standart bu yorumların yazı yada şiir sahibine hiç bir katkısı olamayacağı kanaatindeyim
öyle sayfalara rast geliyorum ki ortada eser yok ama yorumları okuyorum şaşıp kalıyorum
bazı paylaşımlarda çok anlamsız kelimeler var
ama ne hikmet ise yorumlar muhteşem.
Eleştirin benide eleştirin.
Şahsım adına gücenmem kırılmam ama lütfen yırumlarda eleştirilerde yapıcı olsun.
Sizleri saygı ile selamlıyorum "SÜRÇ’İ LİSAN EYLEDİM İSE AFFOLA"
YORUMLAR
Gezgin_Sair_
aski_imkansizi
Gezgin_Sair_
https://www.edebiyatdefteri.com/siir/1470809/kopya----yap---.html
anlayana anlamlıydı gezgin kardeşim
tebriklerimle
Gezgin_Sair_
Günaydın mutlu sabahlarınız olsun.
Müsterih olun takıntım yok olmadı olmazda, hani belki şu sürekli basma kalıp kopyala yapıştır yorum yapan bir kaç kalem sahibi yorumlarında biraz daha samimi olurmu diye düşünüyorum.
Gezgin_Sair_ tarafından 5.2.2023 12:41:45 zamanında düzenlenmiştir.
Eskiden ben de sizin gibi şikayetçiydim.
Baktım herkes kim kime dum duma, ben de kimseyi kaale almıyorum.
Yapmacık yorumlara gıcık oluyorum.
Günaydın mutlu sabahlar.
Gezgin_Sair_
Emi Öztürk
Şairin cinsiyeti yoktur bana göre.
Teşekkürler saygılar.