- 295 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akrabana sahip çık...
Akrabana sahip çık...
"Alemlere rahmet ol"Ben rahmanım desen birileri müşrik oldun diyor...ne gülünç...Firavun "bensizin rabbiniz değilmiyim"dedi diye müşrik olmadı...Musanın Allahını bulmadı yani tanrı inançlıydı...büyük enerjiye inanan tanrıya inanmıştır müşriktir..Lat ve uzzaya ilaha inanan Allaha inansaydı müşrik olmazdı...Musanın Allaha verdiği vasıfları vermedi buzağıcılar latçılar da...kur’anın Allaha verdiği vasıfları eksik verirsen o Allah olmaz sen de mü’min olmazsın...lat ve uzzaya kıymet verme deseydi Kur’an kabeye de kıymet verme derdi...zaten kabeye verdiğimiz kıymeti lata uzzaya veren kafir olmaz ama kabeye Allahın esmanın verdiği kıymeti vermeyen kıymetliye kıymetsiz dediği için Kafirdir...esmayı ölçü edinmemiştir çünkü...esmayı ölçü edinen ne müşrik ne de kafir olamaz isterse ben ilahım desin...sadece arındım anlamı taşır ölçüsünü bozmayanın ben ilahım ben rabbım ben hakkım demesi ölçüyü esma olarak seçmişse sözü tevile tefsire muhtaç olur ama onu müşrik yapmaz...ölçün eksikse müşrik olursun şeytan üstünlük Allahtandır deseydi müşrik olmazdı çünkü Allahı tanıyorum sanıyordu ama tanımadığı eksik tanıdığı hz Adem kıssasıyla ortaya çıktı...Allahı esmasını budama varsa sende müşriksin...Vahdet-i vücut...küfür olur şirk olurzatı da sudur etti dersen .zatı gizli çünkü yalan uydurdun çünkü...şirkin kaynağı esmayı budamakdır...Firavun da rabtır...ilahtır ama Allah değildir...Allahım demeyen eksiğim demiş olur yani aynayım demiş olur...gerçek durumunu belirtmiş olur "enel-hak"diyen...hile yapmışsa cezası var bu iddianın...müseylemetül kezzab hileciydi...
"Ya Fettah"de ama birine bir kapı aç...fettaha hizmetçi ol...Fettah ol...zaten Allah kadar Fettahlığın mümkündeğil der ekmel akıl...fettahım demen Fettaha kulum manasınadır...ekmel akıl bu sözden bunu anlar ama hain akıl "enel-hak" diyeni öldürür...çünkü esmasına aynasın ...aynayım demişsin ekmel akıl bu iddiayı böyle anlar yani yorumlar...Allah fettahım ve aynam ol der Kur’anıda...Şafiyim şafi ol der...esmadadır vahdet.ekmelkapısı aç ilim kapısı aç adaletin zuhuru için çalış...Rahmanın zuhuru için çalış evladına ana ol...akrabana sahip çık
Bu evin sahibiyim diyen de mi müşrik yoksa ...şükür mü bu.ekmel akıl var hain akıl var Kur’anı anlamaları da farklı
Ekmel akıl eleştirir bizi hem deccal gelecek kıyametten önce diyeceksin hem de yahudiler güçlü diyeceksin keşke öyle olsa...Paganlar rusu ABDye düşman etti.hiristiyanlık değil güçlü olan paganlardır...Kilise değil güçlü.Paganlara kimse zarar veremiyor
Şetan paganların eliyle insanlıktan intikam alıyor...
İslam böyle anlatılmaz...korkuyorlar tebliğciler...cihaddır İslam Allaha esmaya sığınmak cihaddır çünkü...cihad penceresinden bak
Vahdet-i vücut haktır "ol" emriyle esma sudur etti kader oluştu kaza zamana bağlandı Allah için zaman yoktur...Vahdet-i vücut ne şartta şirke sebebtir mi...Allahın zatı sudur etti dersen...ve esması sudur etmedi dersen çok komiksin
Rızkı ağaç hazırlıyor bana Allah değil...deme ağaç ayna... esması var o aynada ...onda esması Allahın.vahdet-i vücut var yaratılanda.Ev Hafız...deprem şeytanın yani deccalin elinde paganlar haarp tekniğine sahip oldu ...sağlam yap evini...İnsanlıktan intikam alıyor paganlar .kiliseyi de ihlassızdır kilise şeytan ve paganlar İhlassıza zarar verir...ev aldın ama ticaretinde hile var Allah paganın haarp tekniğinden seni korumaz...çölleşir ülken ...İhlasa dön...
Evet...Rızkı ağaç hazırlıyor bana Allah değil...deme ağaç ayna... esması var o aynada ...onda esması Allahın.vahdet-i vücut var yaratılanda.Ev Hafız...deprem şeytan...sağlam yap evini...
Paganlar haçlıları haçlılar da yahudileri kullanıyor...dünyayı aileler yönetir...demokrasi hikayedendir...maskedir.yani...
Mülk edinme...bu vatan benim deme.emanetçiyim ..de.Allaha kul ol değilse petrol savaşı BOR savaşı yaşarsın ve kaybedersin.Kul ol ebabil destekler
Allah yarattığına zatını vermedi...sudur teorisinin yanlış anlaşılmasıdır bu.esmasıdır sudur eden...Vahdet-i vücut güzel bir düşüncedir ama zatı da bende deme...Çünkü zatı sudur etmedi. arıda ilim var ama zatı yok.Yaratılanda zat yok sadece esma var...Allaha tanrılardan üstünlük veren ben tanrıyım dese müşrik olmaz hele ben "HİÇİM"emenetçiyim aynayım diyen tanrıyım desin rakibim demiyor ki secdeliyim diyor...Merkezim demiyor ki...esmayı da budamıyorsa kamil bir insandır sizin tanrızım des bile...bu itiraf aslında şükür olur...hile yoksa işin içinde...ekmel aklı kovma dinden...
Pagan merkezli dünyadayız...insanlıktan intikam alıyor şeytan paganlar eliyle...Nato ne mi yapar...suudun petrolünü dolar denilen yeşil keğıtla sömürdü.Bizim ise ahlakımızı yıktı...Ümmeti ezdi.
Akrabana sahip çık...insanlığa sahib çık önce şeytanın tuzağını boz paganların tuzağını boz...Irkına sahib çıktı hz musa ve asa verildi...İnsanlığa sahip çıkmak olsun ülkün Allah asa da gemi de verecektir şeytana karşı koruyacaktır seni...esmadan kulluktan kaçtık İhlas esamyı budamamandır...esmayı kilise budadı pagan eliyle ceza verdi Allah...havra da cami de esmayı budadı...görevimiz esmayı budamak ama namaz kıl cenneti al diyor mürşitlerimiz...cennet hiç bu zamanki kadar ucuz olmadı...esmayı budadığın kadar Firavunsun şehadetim musanın Allahına değil...kilisenin secdesi isaya değil...çünkü Allah doğmadı ve doğurmaz demeli...işte o zaman Allah kiliseyi paganların oyuncağı olmaktan kurtarır.İsveç ateist dolu...Kahhar ol...yani Allahın kahrına ayna ol...kardeş ol dedi Nato...Pagan kuvvetli dünyada kiilisenin kuraları da çiğneniyor işte...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.