- 471 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
BEN/LERİM
1990 yıllarından bu yana sağ kulağımın yanağıma doğru olan kısmında giderek büyüyen, elli kuruş çapına ulaşan bir ben vardı.
Daha önce aynı kurumda çalışıp sonra Celâl Bayar Üniversitesine atanan ve profesörlüğe kadar yükselen ciddiye uzmanına gösterdim.
Tehlikeli bir şey olmadığını, istersem plastik cerrahide aldırabileceğimi söyledi.
Plastik cerrahiye başvurdum. Celâl Bayar Üniversitesi araştırma hastahanesi olduğu için elinizi verdiniz mi kolunuzu anlamıyorsunuz. Durmadan değişik tetkikler için randevu veriyorlar. O zamanlar da ailem benim bakımıma muhtaç oldukları için sürekli gidip gemekten de bıkıp usandığımdan aldırmaktan vazgeçmiştim.
Yedi sene önce Dikili’ye taşındım. Bir gün çarşıda hiç tanımadığım bir kadının dikkatini çekmiş. Beni durdurdu, "bu benleri yaptığı bir ilaçla kurutan birisi var, çok kişilerinkini kuruttu " diyerek telefon numarasını verdi.
Telefonuma kaydettim de arkasını aramadıydım. Yılbaşında, watsapdan herkese yılbaşı kutlaması gönderirken farkında olmadan benciye de göndermişim. "sizi tanıyamadım" yanıtını alınca durumu kendisine anlattım.
Telefonla aradı ve tanıştık. Bursa’da oturduğunu, ülkenin heryerinde tedavi ettiği isanlar olduğunu, istersem bilgi alabilmek için telefonlarını verebileceğini söyledi. Sonra da tedavi ettiği kişilerin önceki ve tedavi olduktan sonraki resimlerini attı.
Telefonlarını verdiği birkaç kişiyle görüşüp çok olumlu yanıtlar aldıktan sonra kendisini arayıp tedavi olmaya karar verdiğimi, bu taraflara geldiğinde aramasını söyledim.
Bundan onbeş gün önce geldi ve ilk tedaviyi uyguladı. Isırgan otu ağırlıklı ampul içindeki kendisinin yaptığı ilacın içine temiz bir kürdanı batırıp sonra da kürdanı benlerin muhtelif yerlerine hafif dokunuşlarla yedirdi.
Siyah olan benler ilaçtan sonra grileşmeye başlıyor. İki gün hiç suyla temas etmemesi ve kesinlikle dokunulmaması gerekiyor.
Küçük olanlara da uygulamaştı. Onlar bir hafta içinde kuruyup döküldüler. Dün de büyük olanın ortaları kuruyup döküldü, sadece kenarları kaldı.
Bir seans daha uygulandıktan sonra tamamen kurtulmuş olacağım.
Elimi oradan alamıyor, sürekli koparıyor, kanatıyor, kabuklandıkça da yeniden koparıyordum.
Şu anda öyle rahatladım ki anlatamam, kaşınması bile geçti artık.
Bu tedaviyi uygulayan Engin Doğan Beye ve ona öğreten büyük annesine nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum arkadaşlar.
Aynı durumda olanınız varsa ve tedavi olmak isterseniz diye yazdım bu yazıyı.
Ücreti de çok sayılmaz bana göre.
ENGİN DOĞAN
05333013074