- 441 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Kuşlar (Belgesel)
Çakal rahat değildi.
Bin türlü kıvrılmayla dolaşması gerekiyordu ormanda...Herkes onun tehlike olduğunu biliyordu...Bir tavşan gördü ,tam yaklaşacakken ;
-cıv cıv cıv
-cik cik cik
Sesler,sesler,kuş sesleri ve uyuyan tavşan pııırrrr...Kuş gibi uçuyordu kurtuluyordu her defasında...
Bu kuşlar hep tehlikeyi önceden seziyordu...
Çakal rahat hareket edemiyordu,aç kalıyordu...
Bunu çözmeliydi .
Yoldaki tarladan başaklar kopardı,ağacın kenarına ufaladı onları ve saklandı yakınlara...
Kuş tedirgin tedirgin buğdaylara yaklaştı,yaklaştı ve sadece hızla gelen jilet gibi dişleri acı bir şekilde hissetti.Yaptı çakal yapacağını ,yaptı ama yemedi,ki zaten minik kuş dişinin kovuğuna yetmezdi.
Bir alım bir çalım,bu kez saklanmadan:
-Karga kardeş!Karga kardeeeş!
Diye seslendi.Leş kargası da ses yapardı onu da halletmek gerekirdi.
Zaten kokuyu alan leş kargası orada bitmişti.
Kuş kargaya bırakan çakal anlaşmayı da sağladıktan sonra,kaç gündür gözüne kestirdiği ceylan yavrusunu aramaya koyuldu.Artık rahatça ormanı talan edebilirdi.
Ormanda uyanık olan kuşlar oluyordu...İlk önce kuşlar vuruluyordu.
YORUMLAR
Yorumunuzu okudum.Kurtlar asil hayvan olsalardı bir sürünün içine girip hepsini boğup telef etmezlerdi. Neden yiyecekleri kadar öldürmüyorlar da koca sürüye ve hayvan besleyenlere zarar veriyorlar ki? Mesela bir aslan bile yiyeceği kadar avlanır. Kurtları asil yapan insanlara işte bu nedenle şaşıyorum.
Yani bu iş sırayla.
Sırayı bozanı hallet, diğerleri kolay.
Bu ormanda kurt olmak gerekiyor.
Boş kadro var mı?
😊
sessiz şiirler
Hocam TRT Belgeselde kurt belgeseli izlemiştim (en az 4 kez) orada çekinlerin arka planını gösteriyorlardı.
Bunda görülen yok.Asil kurt her yere lazım.
Sevgi ile saygı ile ...
deniz_tayanç1
TRT nin Kurt ve Kış belgeselleri harika, emeği geçenlere teşekkür ederim.