- 439 Okunma
- 0 Yorum
- 4 Beğeni
DOKUNMAYIN ÇOCUKLARA
DOKUNMAYIN ÇOCUKLARA
Beş altı yaşlarında salya sümük gezen, bir kız çocuğuydu..!
O zaman değerini bilemesede fırsat buldukça kaçıp dışarda gülüp oynamak, en büyük özgürlük, lastik ayakkabı yada çizme giymek en büyük zenginlik, ananın, babanın " aferin" diyip saçını okşaması en büyük sevgiydi..!
Gülüp oynamak, lastik ayakkabı giymek, ananın, bababın saçını okşayıp sevmesi, yaşı büyüyüp zaman geçtikçe yetmez oldu!
Sanki zaman geçtikçe masumiyeti, saflığı da kayboluyor, rafa kalkıyordu...
Daha fazlasını, daha fazlasını isteyip duruyordu..
Haylaz, yaramaz, laf dinlemeyen biri olmuştu. Gün geçtikçe asileşiyordu!
Zavallı annesin sesi daha dün gibi kulakların da çınlıyor
" Bu kız başının etini yiyecek bir gün"
Ne çok üzmüştü anasınıı bunu kendi bile hatırlamıyordu..
Halbu ki en son üzülecek kişi değil miydi?
Elleri her daim öpülesi anneler!
Dokuz on yaşlarına gelip de aklı ermeye başladığın da hayatının en büyük acısını tatmıştı.
Bir ilk bahar sabahı hikaye kitabı almak için çıktığı kitapevin de gözleri pörtlek pörtlek dışarı çıkmış, kocaman kirli iki el, üzerine kirli ellerini uzatırken nasıl da ürkmüş, korkmuştu!
Nasıl gözleri iki çeşme ağlayarak koşar adımlarla dışarı fırlamıştı.
Anasının dediği bu olsa gerekti...
Yaşadığı olay küçücük bedenin de yara açmasa da kocaman yüreğin de ruhun da tamiri mümkün olmayan yara açmıştı. Belki de o zaman akıttığı gözyaşları gözünden değil yüreğinden akıp gelmişti.. Kimselere bir şey söyleyememiş için de gün geçtikçe korlanan ateşe dönüyor, geceleri uykusunu kaçırıyordu.. Hala o korkunç günün izlerini yüreğin de, ruhun da yaşıyordu..!
Çocuklukta yaşanan hiç bir acı, olay yıllar geçsede ne kadar büyürsen büyü unutulmuyor, unutulmayacak da.. İzlerini hafızalardan silip atmak mümkün olmuyor.
Ne zaman yaşadığı türden bir olay duysa hala tir tir titriyor, insanlıktan utanıyordu!
Çocuklar tertemiz, masimiyet kokan yegane varlıklardır. Kirli ellerinizi çekin üzerinden.. Dokunmayın masumiyetimize..! Kirli dünyanıza alet edip kirletmeyin dünyalarını! Vebalini iki cihan da veremezsiniz bilesiniz...
Çocuklara dokunan eller kırılsın!
27.01.2023 Ankara P.ÇETİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.