YARINLAR BİZİM...
Candan, samimi dost sesi dumak, hal ve hatırını sorarak güzel dileklerde bulunarak seni Allah’a emanet etmeleri ne büyük ahde vefalılık.
Can Dost dediğinde akan suların durduğu, en sert esen asi rüzgarların yön değiştirdiği, çıkar ve menfaatlerin esamesi görünmeyen bir yüreğin parıltılarında ufkuna güneş gibi doğan,
samimi sıcaklığında mest olmamak elde değil. Unutulmuş hasletlerin yeniden dirilişine şahit olursun!
Pırlanta yürekleri, gönülleri gördükçe; tükenmiş umutların yeniden yeşerir, zemheri düşlerin ardından ılıman bir bahar havası kaplar tenini. ’’Ne çok özlemişiz samimiyetleri, yürekten sarılışları!’’ dersin. Çayını yudumlarken Sultan Dağlarını karşına alarak tutturursun en içli türküleri. Hayallerin canlanır, kekik kokuları dolar içine...
Ne çok olmuş dostların çıkarsız sohbetlerini dinlemek... Yıllar öncesine gidersin canını feda edebileceğin arkadaşlıkların, dostlukların gözlerinin önüne serilir. Çok eskiden, hani ’’ birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için varız!’’ dediğimiz yıllar kaybolup gitmiş diye ağlayıp sızlanırken telefonun çalar o sıcacık samimi ses tonu ile ’’Selamün Aleyküm gardaş!’’ diye kulağına düşen hoşlukların en güzel ses tonu ile kendinden geçersin.
Rab’bime şükürler olsun ki; yürekteki sevgi ateşini söndürmeyenlerde var. Onların samimiyetleri, vefalı duruşları gelceğe umutla bakıyor, gönüllerde açan güller sayesinde kirlenmiş, kokuşmuş dünyanın düzenini gül suları, mİs kokuları, zemzem suları ile yıkayarak değiştirecekler. Bu kirli düzen son bulacak gönüllerin birleşmesiyle.
Türklük derin uykusundan uyanıyor; adaleti, nizamı yeniden düzenlemek için gizli kalmış erenler geliyor. Nurları ülkemizi aydınltıyor. Her türlü olumsuzluklar olsa da, imanlı, ülkü ile dolu bir yüreğin bin kirli, kirlenmiş yüreklere bedel olduğuna inancım ve umudum tamdır. Gelecek imanı, inancı tam olanların, hak ve adalet yolundan ayrılmayanların olacak.
Ey sevgili,
yarınlarda daha mutlu olacağız. Sabır silahımız olsun, iklimler baharımız olsun!.
Her şey güzel olacak
Dertler bitecek
Gönüller coşacak
Yürüyün, yarınlar bizim...
Zafer Direniş
...
Gerçek bir dost, asil kan, bin düşmana bedeldir!..
youtu.be/o28aI34_pms ( Ali Rıza BİNBOĞA şarkısı YARINLAR BİZİM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.