ALÇAKLAR!
İsviçre’de kutsal kitabımız Kuranı Kerim’i yakma eylemine Türkiye’deki siyasi parti liderlerinden yeterince tepki geldi mi?
Devletimizin yerine olsam Türk milletinin maddi ve manevi değerlerine saldıran, saldırtan ülkelerle tüm anlaşmaları askıya alır, nefret suçu işleyenlere karşı sert tedbirler ve yaptırımlar uygulana kadar bütün anlaşmaları askıya alırım.
Avrupa yobazlarının, ırkçı faşist kudurmuşların derdi İslâMI bahane ederek TÜRK DÜŞMANLIĞIDIR!. Neden İslam ülkelerine karşı bu eylemler yapılmıyor da sadece TÜRKLERE ve TÜRK DEVLETİNE yapılıyor?
Tarihteyedikleri şamar ve tokatları ne çabuk unuttu katil, sömürgeci, insanlık düşmanı Avrupalılar? Bu devriniz bitecek; vaktı zamanı geldiğinde akıttığınız kanda boğulacağınızdan eminim. Allah bunları sizlere yaşatacak inşallah. Sizlere MÜSLÜMAN (!) dediğimiz devletleri yönetenlerin beyinleri yanmış, onlardan sizlere ancak haremlerinden çılız tepki seslerini yükseltirler sonuç vermeyen. Zaten adamların derdi sizlerle değil. Çünkü, kanınızın her zerresine girmiş kafirler, zalimler!
Bunlara en ciddi sert tepkileri Türk Devleti ve milleti veriyor, verecek de... Hele devletimiz bir kendine biraz daha güç katsın; o zaman kuyruğunuzu kısıp oturacaksınız!
Allah Türkleri zalimlere karşı kılınç olarak yaratmıştır. İslamın asil ve tek temsilciside TÜRK’TÜR! Tarih sayfalarına bakmanız yeterlidir.
Ve biliyoruz ki; Türk Devleti güç kazandıkça kudurganlığınız arttı. Ülkemizin parçalanması için ülkemizdeki siyasi lider ve pati işbirlikçileriniz de bir halt edemeyeceklerdir. Gizlice Amerikan elçilikleri, Kaddile sessiz sedasız gitmek isteyen, kafirlerin temsilcisi pkk ile anlaşma yapmak isteyen şerften yoksun siyasi liderleride biliyoruz, çıkar ve menfaat için Pontusçu belediye başkanınıda neden kucakladığınıda biliyoruz. Sahte ülkücü seni!..
Türk milleti ve şerefli Türk Devleti bu hakpeliklerin üstesinden geelcek güç ve kudrettedir.
Asil kanımızda mevcuttur bunlar.
Kanımız aksada zafer er geç Türk’ün olacak!
Mutlu pazarlar gönlü, kalbi Türk atanlar...
Zafer Direniş
...
Bilge Kağan’ın, Fatih Sultan Mehmet’in, Mustafa Kemal’in ruhu Türk yüreklerde zuhur ediyor!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.