- 418 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EL-HAKİM penceresinden bak Kur'ana
EL-HAKİM penceresinden bak Kur’ana
Üstünlük erkeğe verildi sanma...secdedir ölçü .Üstün değil erkek...
Görev fıtrat uyumu gerektiri hikmet...yırtıcı kuşa sert gaga veren Allahtır Allah Hakimdir...
Korunsun diye tehlikeli şahitlikten kadın muaf tutuldu...Kur’anda...El_Hakimdir çünkü Allah
Aile reisliği peygamberlik verilmedi yani çetin işlerden muaf tutuldu kadın...
Mirastan az verildi erkek kardeşle bağları kopmasın eşinden boşanmasında sığınacağı bir kapı olsun diye bu gün kadın sığınma evleri var...erkekle eşittir mirasta bu şartlarda hakkı.İlim değildir başka anlayışlar...doğru anlaşılmamaıştır Kur’an...
Kur’an Allahtandır Allah Alimdir...ilme aykırı anlamalar tahriftir Kur’anı...
Esma penceresinden bak Kur’ana...değilse İlim değildir anacak tezdir o Kur’an anlamalar...Adam "Faiz Haramdır" diyor...Faizi hesap bu gün mümkün değil ama...el-Hakim olan Allaha yakışmaz şeyleri yakıştırma Alim olan Allaha ilme ters şeyledi yakıştırma adl olan Allaha erkek üstündür İlahi dinde yakıştırması yapma...neden üstün olsun erkek...ekmel akıl ekmel tecrübe ekmel fıtrat ekmel vicdan ekmellik ölçüdür üstünlüğe...güçlü ise erkek üstün güç gerektiren görevlerde...Allah kadını muaf tuttu hikmetiyle de ama bunları üstünlük olarak anlama...denk olan üstündür deme adl sıfatıyla kavgadır bu...üstün olduğu görevler var de annelik kadına verilmiş..Kanat kuşa verilmiş...posta işinde başarılı olsun diye...yani muaf tutulduğu işler var kadınların de...zaten eşitlik yok...adl sıfatı farklılık sebebidir...farklının görevi de farklıdır...de...Allah kadını az sevdi anlamı çıkartma yani...muaf tuttu ...de
EL-HAKİM penceresinden bak Kur’ana
Her esmanın penceresinden anlamlandır Kur’anı...değilse murad edilen anlama erişemezsin kelime ilmine de eriş...sebeb olan olaya da bak ...euzudur bunlar...euzusuz Kur’an eksik anlaşılır eksiksin çünkü...ata erkil toplumlar kadını aşağıladı Kur’an ile..bu şeytanidir eksik eksik anlar Kur’anı şeytan da hz Ademi eksik anladı .ondaki nuru Muhammediyi göremedi...yani...eksik eksik anlamışsa Kur’anı eksikliğini gösterelim ve tevbeye davet edelim...ata erkil toplumlar uçkurcu toplumlar tahrifçidir çünkü eksik eksik anlar euzusu eksiktir çünkü...
Irkçı eksiktir...Tahrifçi oldular hz Ademden günümüze ...İslam hz Ademe inan din ve eksik fıtratlılar fıtratını bozanlar sağırlar körler onu tahrif ettiler ve sık sık peygamber geldi...Ölçü esmadır...ekmel akıldır ekmel vicdandır ekmel tecrübedir ekmel fıtrattır euzudur bunlar...eksikse euzun adl sıfatı gereği eksik anladın Kur’anı...
Evet..Bir kutsal kitabın tahrif edilmesi onda yer alan kelimelerin, ibarelerin, ayetlerin ve surelerin çıkarılması, yerlerinin değiştirilmesi veya ona dışarıdan yabancı ve aykırı unsurların eklenmesi suretiyle kitabın anlamının tanınmayacak hale getirilmesidir.
Nasrettin hocanın leyleğine dönmüş ilahi kitaplar ama Kur’an korundu...bununun delilleri var...Kur’an nüzul zamanından beri bir takım özellikleriyle tanınmıştır. Bu özelliklerin önemlileri eşsiz üslup ve anlatımı, ayetler arasındaki uyum, gaybi haberleri içermek...Bu özellikleri hep korundu...
Evet...kamil bir din olması Allah ekmeldir dini de ekmel Kur’an da ekmel...
Evet...Müslümanların hayatlarıyla iç içe olan bir kitabın tahrif edilmesi mümkün mü hatimle teravih namazları kılındı ölüye okundu her hayırlı törende okundu...çok ilgilenildi Kur’anla...
Evet...Kur’an’ın toplanış tarihini inceleyen kimse şunu açıkça itiraf etmektedir ki Kur’an’a bir kelimenin eklenmesi veya ondan bir şeyin eksiltilmesi mümkün değildi. Çünkü Müslümanlar ilk baştan dini bir görev olarak Kur’an’ı ezberlemeyi, onu okumayı bir vazife bilmiş
Tarihçiler Peygamber (s.a.a) döneminde vahiy katiplerinin sayısının 43 kişiye vardığını yazmaktalar. Bu kadar görevli yazıcısı olan bir kitabın tahrifi mümkün olmaz
Ve...İslam dininin önderleri sürekli halkı elimizde olan mushafı okumaya, onu anlamaya ve ona amel etmeğe yöneltmektedirler.
Tahrifçiler Kur’ana göre tahrifi bile bile yaparlar ya uçkurcudurlar ya mal kazanma amaçlıdırlar...ya üstünlük amaçlamışlardır...
Allahın parçasıyız dedi bazıları bazıları "Oğul"bizim peygamberimiz "dedi...Hulül inancını kullandı bazısı...bunu anlıyoruz ayetlerden...Kur’anda bu inançlar inkar edilmiştir...bozulmadığı için...
”Onlardan bir grup, okuduklarını kitaptan sanasınız diye kitabı okurken, dillerini eğip bükerler. Halbuki okudukları kitaptan değildir. Söyledikleri, Allah katından olmadığı halde, Bu Allah katındandır derler. Onlar bile bile Allah’a iftirâ ediyorlar." (Âl-i imran/78)
"Ey iman edenler! Biliniz ki, hahamlardan ve râhiplerden bir çoğu insanların mallarını haksız yollardan yerler ve insanları Allah yolundan engellerler..." (Tevbe/34)
"’Ve Allah çocuk edindi.’ diyenleri uyarmak için. Bu hususta ne onların ne de atalarının bir bilgisi vardır. Ağızlarından ne büyük söz çıkıyor! Onlar yalnız ve yalnız yalan söylerler.” (Kehf/4-5)
“Ey Ehl-i kitap! Niçin hakkı bâtıla karıştırıyor ve bile bile hakkı gizliyorsunuz?” (Âl-i imrân/71)
EL-HAKİM penceresinden bak Kur’ana
Esma ölçüsünden bak kur’ana...bozulmadığını anlarsın...bozmak isteyenler mezheb adı altında zarar verdi müslümanlara...72 fırka var ki bu günde ümmet için 72 corona benzeri hastalıktan farksız...
Allaha alimdir dini de ilimdir Allah ekmeldir ekmelden ekmel din sudur eder...şeytan eksiktir fıtratında inatçılık var etevbe yok...tevbesizler... euzusuzlar... Kur’anı budadı...nuru muhammedi ekmel aklın ekmel fıtratın ekmel vicdanın ekmel tecrübenin ekmel deneyimin sahibidir esmanın ekmel tefsirini Kur’anın ekmel tefsirini ancak o bildi...sünnete sarılalım...icmaya kıyasa da kıymet verelim...Kur’anın ekmel tefsiri için...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.